C3 Aircross će po prvi puta nuditi opciju s tri reda sjedala, što će ga učiniti jedinim automobilom te vrste u klasi malih SUV-ova B-segmenta
Citroen je službeno predstavio novi C3 Aircross. Većina tehnologije već je poznata iz drugih Stellantisovih modela, a dizajn je inspiriran novim C3. No, Aircross krije i jedno veliko iznenađenje. C3 Aircross će po prvi puta nuditi opciju s tri reda sjedala, što će ga učiniti jedinim automobilom te vrste u klasi malih SUV-ova B-segmenta.
U ovom segmentu isto rješenje trenutno nudi amo Dacia Jogger, no ona nije SUV, već više karavanski crossover. Čini se da tako Citroën sprema još jedan napad na Daciu nakon što su se s novim C3 koji bi u benzinskoj verziji trebao koštati manje od 15.000 eura "namjerili" na Daciu Sandero.
Što se izgleda tiče, Aircross usvaja novi dizajnerski smjer koji je već viđen na manjem C3, s oštrim linijama, novim licem i novim logom. S C3 auto dijeli i svoju novu Smart CMP platformu, koju će koristiti i nova Opel Frontera te Fiat Panda.
Upravo Frontera je tehnički i dimenzijama najviše srodna novom Aircrossu. Citroen tvrdi da je Aircross najveći u svojoj klasi zbog čega u unutrašnjost stane treći red sjedala što će sigurno pozdraviti obitelji s više djece koji nemaju previše povoljnih rješenja za svoje potrebe na tržištu.
Automobil je dimenzijama jako porastao u odnosu na prethodnika te je duži i od aktualnog C4. U odnosu na "starog" Aircrossa u dužinu mjeri čak 24 cm više, za ukupnih 439 centimetara. No unatoč tome jasno je da putnici u trećem redu sjedala neće imati obilje prostora te da će on biti udoban samo manjoj djeci.
Citroën je objavio samo fotografije vanjštine automobila pa za sada ne možemo znati kako će Aircross izgledati u unutrašnjosti. No pretpostavljamo da bi mogao dosta nalikovati na novi C3.
Općenito Citroën je bio "škrt" s otkrivanjem detalja za ovaj auto pa ne znamo točno ni kakvi će točno pogoni biti u C3 Aircrossu navodeći samo da će se nuditi opcije s benzinskim, hibridnim i električnom pogonom. No s obzirom na to da tehnologiju dijeli s poznatim Stellantisovim modelima pretpostavljamo da bi osnovni motor mogao biti 1,2-litreni benzinac sa 101 KS, a hibridi bi mogli imati do 136 KS. Električna verzija bi trebao biti poznati pogon od 156 KS s dosegom od oko 400 kilometara.
Više o novom C3 Aircrossu saznat ćemo sigurno u nadolazećim tjednima kada bi Citroën trebao objaviti i slike interijera, a možda i cijene za svoj novi auto. Prodaja bi trebala započeti do kraja ove godine.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.