Brutalni BMW M2 dostupan je i s naprednijim ključnim dijelovima ovjesa, kočnica i aerodinamičkih dodataka s tehnologijom preuzetom s utrka
Najnoviji član M obitelji, BMW M2 Coupe, osim u ionako “nabrijanoj” serijskoj izvedbi dostupan je i s različitim komponentama koje dodatno poboljšavaju vrhunske dinamičke vozne značajke. Namijenjen je svima koji ovaj automobil osim na cestama kane voziti na pistama, odnosno takozvanim Track Dayjevima za rekreacijsko utrkivanje.

Competition paket uključuje aerodinamička poboljšanja, izmjene na ovjesu vozila, a osim funkcionalnih imaju i estetsku vrijednost. Osobito je istaknuta u kombinaciji bijele boje karoserije i naljepnica u boji M logotima, koje ujedno i bude uspomene na legendarni BMW 2002 Turbo koji je svojedobno bio jedan od najboljih i najpoželjnijih sportskih auta.

Aerodinamički dodaci na prednjemu braniku, istaknutiji bočni pragovi, šiljasti retrovizori, stražnji difuzor i spojler poboljšavaju strujanje zraka i za većih brzina efekt prianjanja na podlogu. Nova je i prednja maska s integriranim logotipom M.

Zamijenjen je ispušni lonac cijevima s promjerom 93 milimetra, zbog intenzivnije buke motora. Može raditi u dva moda, Sport i Track u kojemu je drastično bučniji. Više buke tako vozaču pojačava dojam, odnosno sportski doživljaj u vožnji.

Za bolju upravljivost sportski kit uključuje i nove opruge koje poboljšavaju vozna svojstva i spuštaju auto pet do dvadeset milimetara, ovisno o odabranoj postavci. Prilagodljivi su i amortizeri sa 16 različitih postavki. Tako si svaki vozač može podesiti auto, odnosno rad amortizera po željama.
Više pročitajte u novom broju Auto starta.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.