Osim dosta drugačijeg i još agresivnijeg dizajna, Formentor i Leon dobivaju mnogo nove tehnologije te nove pogone
Dok se kod Seata već godinama ne događa ništa u pogledu novih modela, Cupra i dalje grabi naprijed velikim koracima. Ovoga puta, dosuše, nisu predstavili nešto potpuno novo no redizajn njihovog najpopularnijeg modela je definitivno vijest koja zaslužuje mnogo pažnje. A osim toga, paralelno su obnovili i jedan model kojeg su preuzeli od Seata, Cupru Leon. Vizualno se kod ovih modela mijenjaju dosta, a tu je i nova tehnika te više snage.
I Formentor i Leon su dobili nova Matrix LED svjetla s trokutastim elementima u stilu Tavascana. Iako se radi o jednostavnom zahvatu on dosta mijenja izgled prednjeg dijela ovoga jer nova dnevna svjetla daju autu osjetno drugačiji karakter i još malo naglašavaju agresivnost kao i novi odbojnici te maske hladnjaka na oba modela.
Straga se na oba modela nalaze nova LED svjetla s još trokutastih elemenata i svjetlosna traka u koju je sada ugrađen osvijetljeni Cupra logotip. Tu su i novi stražnji odbojnici. Ovi zahvati i straga osjetno mijenjaju izgled oba automobila.
Transformacija cijelog automobila posebno je dojmljiva na Leonu, te se nakon nje Cupra Leon konačno dizajnerski oštro odmiče od Seata Leona.
Oba modela dobila su i nove naplatke dimenzija 18" i 19". Leon u Hatchback verziji i u karavanskoj verziji Sportstourer od sada ima devet boja, od kojih je jedna nova, dok će se Formentor nuditi u osam boja, također s jednom novom (Taiga Grey).
Interijeri Leona i Formentora sada imaju novi 12,9-inčni središnji dodirni zaslon. Ispod njega se i dalje nalazi kontroverzni klizač za kontrolu glasnoće radija i temperature klima uređaja, no on je od sada konačno osvijetljen. Novost za oba modela je i premium audio sustav razvijen zajedno sa Sennheiserom i ima dvanaest zvučnika i 425 vata.
I što se tiče ponude motora, oba automobila će nakon redizajna biti vrlo slični. I za Leon i za Formentor nudit će se čak osam pogona, a deveti, benzinac sa 300 KS i prednjim pogonom rezerviran je samo za Leon s peterim vratima.
Osnovna varijanta za oba modela je 1,5-litreni TSI motor sa 150 KS i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Tu ej i benzinski dvolitreni četverocilindraš s 204 KS (7-stupanjski DSG i pogon na sve kotače) i 265 KS (7-stupanjski DSG i prednji pogon). Novost u ponudi je verzija od 333 KS s DSG-om i pogonom na sva četiri kotača, koja je snažnija za 33 KS u usporedbi s modelima prije redizajna. Uz ovu verziju moguće je uz nadoplatu dobiti i kočioni sustav Akebono.
Ostali motori u ponudi su blagim hibrid 1.5 TSI od 150 KS, dizelski 2.0 TDI sa 150 KS (jedini dizel u ponudi) i dvije nove plug-in hibridne verzije temeljene na 1.5 TSI motoru s izlaznom snagom od 204 KS i 272 KS. Osim novog 1,5-litrenog motora (do sada 1,4) plug-in hibridi su dobili i novu, znatno veću bateriju od 19,7 kWh koja bi trebala omogućiti električni doseg veći od 100 km i koja se može puniti snagom do 50 kW (DC) i 11 kW (AC).
Trenutno se još ne zna kada će redizajnirani Leon i Formentor stići na tržište, a nisu otkrivene ni cijene. VW je s novim Cuprama još jednom potvrdio da im je ova marka sada prioritet u odnosu na Seat. Hoće li i Seat Leon dobiti sličan redizajn se ne zna, a još nije jasna ni sudbina marke Seat. Prošle godine se govorilo da će je VW transformirati u marku "za rješenja mobilnosti" kojoj će u prvom planu biti neki drugi proizvodi, a ne auti.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.