Početna Auto 409 pregleda

De Tomaso P900: Čudovište s vrištećim V12 motorom

FOTO: De Tomaso

Ovaj automobil koji košta oko 3 milijuna eura plus porezi bit će proizveden u samo 18 primjeraka

Novi hiperautomobili koji posljednjih godina dolaze na tržište su uglavnom električni ili elektrificirani, no to ne znači da su baš svi proizvođači odustali od klasičnih benzinskih motora. Pravu poslasticu za ljubitelje velikih brzina in zvuka moćnog V12 motora pripremio je talijanski De Tomaso. 

Author: De Tomaso foto: De Tomaso

Riječ je o modelu De Tomaso kojeg će budući kupci smjeti voziti samo na trkaćim stazama jer nema cestovnu homologaciju. Ovaj automobil koji košta oko 3 milijuna eura plus porezi bit će proizveden u samo 18 primjeraka, a pokretat će ga novorazvijeni V12 motor koji koristi sintetičko gorivo. 

Author: De Tomaso foto: De Tomaso

Motor je pravo remek-djelo automobilskog inženjerstva. De Tomaso tvrdi da je ovo najmanji i najlakši V12 motor u povijesti. Njegova masa je samo 220 kilograma. Atmosferski motor nema turbo punjač no zato se vrti do nevjerojatnih 12.300 okretaja. Rezultat je čak 900 KS. Zbog male mase motora ukupna masa automobila je okruglih 900 kilograma što mu daje odnos snage i mase od 1:1. Snaga se prenosi samo na stražnje kotače putem sekvencijalnog mjenjača. 

Author: De Tomaso foto: De Tomaso

Na novi automobil kupci će morati čekati do 2024. godine, osim ako en odaberu drugi pogonski stroj koji se nudi, a i on je impresivan. riječ je o replici Judd V10 motora iz Formule 1 koju je koristio Benetton B197 1997 godine. Ovaj 3,5-litreni motor trebao bi biti nešto slabiji od budućeg V12. 

Author: De Tomaso foto: De Tomaso

Dizajn automobila je vrlo ekstravagantan i ekstremno agresivan, a većina dizajnerskih rješenja razvijeno je u zračnom tunelu kakav koriste i timovi Formule 1. Iz Formule 1 je preuzet i DRS stražnji spojler. performanse automobila još nisu objavljene, no sudeći po viđenom automobil bi na stazi trebao biti brz popu trkaćeg LMP modela. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.