Potpuno novi Volvo XC40 najmanji je SUV iz švedske obitelji, ali definitivno zaslužuje status istinskoga terenca, nalik je svojoj "većoj braći"...
U hladnim Alpama ovaj smo put "mast vadili" novom europskom automobilu godine, ali mast mu izvadili nismo. Mali terenac skandinavskog dizajna uspješno je savladavao sve nedaće koje smo pred njega postavili.
Povišeno podvozje s pogonom 4 x 4 na novoj modularnoj platformi omogućava mu savladavanje neravnih i neutabanih terena, a ujedno povećava ukupni prostor interijera. Iako je XC40 malo manji, u unutrašnjosti ne nedostaje mjesta. Stražnji dio je širi od prednjega, što mu omogućava izuzetnu dinamiku vožnje kao i lakše manevriranje uskim gradskim ulicama.
Automobil je potpuno prilagođen putnicima, a za dizajniranja unutrašnjosti zvijezda vodilja bile su želje klijenata diljem svijeta. Tako je u novome Volvu sve nadohvat ruke, a brojni pretinci savršeni su za "dodatnu opremu" poput laptopa, kutije za maramice, pa čak i prostor za otpatke.
Trenutačno su u ponudi modeli s dva agregata, benzinskim T5 s 247 i dizelskim D4 sa 190 konjskih snaga, a na proljeće stižu i slabije inačice benzinskoga motora T3 sa 156 i T4 sa 190 "konja", ali i dizelskoga D3 sa 150 konja. U budućnosti se očekuje i potpuno električna kao i hibridna verzija Volva XC40. Početna cijena novoga Volva u Hrvatskoj, u standardnome paketu opreme, bit će oko 35 tisuća eura.
Više o europskom automobilu godine čitajte u novome broju magazina Auto start krajem ožujka.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.