Osvježenja Dustera stižu u vidu isprobanoga recepta - posebnih edicijskih modela s mnogo opreme, a upravo takva je i Urban Explorer inačica
U malo više od deset godina pod kapom Renaulta i s više od 3,5 milijuna prodanih automobila, Dacia se ustalila na tržištu kao pouzdana i pristupačna marka. Jedan od najuspješnijih modela je Duster, predstavljen još 2009. Od tada nije značajnije mijenjan, ne računajući blagi redizajn 2013., ali osvježenja stižu u vidu raznih edicijskih modela. Nakon inačica Extreme, Life, i Air, najnovije specijalno izdanje je Urban Explorer.
Predstavljen je na ovogodišnjem frankfurtskom salonu automobila, a prvi primjerci već su dostupni i u našim salonima. Iako može doći u bilo kojoj od sedam ponuđenih boja, Duster Urban Explorer najprepoznatljiviji je po neobičnoj i upadljivoj metalik zelenoj Altai boji, kakav se dobije nadoplatom 3400 kuna. Takav je bio i naš testni primjerak.
Tehničke karakteristike | |
Dacia Duster URBAN Explorer 1.5 dCi 110 4x4 | |
motor | 4 cilindra, turbo dizelski |
obujam | 1461 ccm |
snaga | 80 kW/110 KS pri 4000/min |
moment | 260 Nm pri 1750/min |
mjenjač | ručni, 6 stupnjeva |
maks.brzina | 168 km/h |
0-100 km/h | 12,4 s |
potrošnja | 4,8/4,7/4,7 l/100 km |
test | 6,3 l/100 km |
emisija CO2 | 123 g/km |
dimenzije | 4316/1822/1695 mm |
prtljažnik | 475 l |
masa | 1395 kg |
jamstvo | 3 godine |
cijena osnovni model | 140.500 kuna |
cijena testirani model | 158.292 kuna |
U serijskoj opremi su klima, tempomat s regulatorom brzine, električno podesiva i grijana vanjska ogledala, kožni upravljač i ručica mjenjača te novi multimedijski sustav s navigacijom.
Zaslon osjetljiv na dodir veličine 7 inča podrazumijeva i Bluetooth hands-free sustav. Avanturistički duh istaknut je i vanjskim detaljima poput 16-inčnih aluminijskih naplataka visokoga sjaja, zatamnjenih stakala, kromiranoga završetka ispušne cijevi...
Sve to itekako ima smisla kad model pokreće poznati 1.5 dCi motor sa 110 KS koji snagu na sve kotače prenosi šesterostupanjskim ručnim mjenjačem.
Radi se o najopremljenijoj izvedbi s najjačim motorom i pogonom na sve kotače. Karakteristike su ostale nepromijenjene.
Duster je i dalje sasvim udoban auto sa zavidnim terenskim značajkama, koji odlično služi i u svakodnevnoj gradskoj vožnji, ponajprije zbog štedljivoga dizelskog motora čija prosječna potrošnja goriva može biti manja od šest litara.
Malo se toga može zamjeriti Dusteru, osim izgledu plastike u unutrašnjosti, no zato nema opremljenijeg i sposobnijeg terenca s učinkovitim motorom i 4x4 pogonom za cijenu poput Dusterove.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.