Hyundai će do kraja godine najsnažniji i30 ponuditi i u kombinaciji s automatskim mjenjačem s dvije spojke, što će još više poboljšati vozne performanse jednog od najzanimljivijih hothatcheva današnjice...
Iz Južne Koreje stiže vijest kako će model i30N uskoro biti ponuđen s automatskim mjenjačem DCT. Razlog tome vjerojatno je nezadovoljstvo dosadašnjim rezultatima prodaje ovoga kompakta koji se trenutno nudi samo s ručnim šestostupanjskim mjenjačem. Valja napomenuti kako i30N pokreće dvolitreni turbobenzinski motor koji raspolaže s 250 ili 275 konjskih snaga, ovisno o izvedbi.
Ovaj je hothatch s automatskim mjenjačem DCT spominjan i prije premijere, no Hyundai ga ipak nije predstavio. Istraživanja su pokazala kako je mnogo kupaca odustalo od kupovine ovog automobila jer u ponudi nema automatski mjenjač po uzoru na konkurente iz redova Volkswagena, Seata ali i Renaulta. Dok se istinski zagovornici hothatcheva klone automatskih mjenjača, u Hyundaiju su za njega spremni i u prodaji će se naći iduće godine. Također, spominje se i mogućnost ubacivanja integralnoga pogona na sve kotače. Tako bi Korejci pokušali izravno pomrsiti račune Golfu R ili čak Audiju S3.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.