Emory Motorsports je razvio 2,4-litreni bokser motor s 200 konjskih snaga, a koristio je niz originalnih dijelova Porschea
Američka kompanija Emory Motorsports dobila je narudžbu da jednome klijentu napravi Porsche 356 kojime bi išao na skijanje, a vozio pi ga i po snijegu. S obzirom na to da 356 u originalnome izdanju ima slabašan motor (dizajniran za Volkswagen 'bubu') i pogon na stražnje kotače, ovakav projekt je postao poprilično zahtjevniji.
No to nije spriječilo ekipu Emoryja da dade sve od sebe pa je napravila 'hibrid' Porschea 356C iz 1964. godine, sa šasijom Porschea 911 Carrere 4S iz 1990. godine. Laserskim skeniranjem svih potrebnih dijelova uočeno je kako se šasija 'elfera' mora kratiti da bi sve savršeno funkcioniralo, ali su se i blatobrani na karoseriji 356 morali širiti da stanu širi kotači s 911-ice.
Projekt je preuzeo peterobrzinski mjenjač i pogon na sve kotače, ali veliki 3,6-litreni motor iz 911-ice jednostavno nije stao u mali motorni prostor. Tako je Emory Motorsports pripremio 2,4-litreni bokser s dvama Weber 48 IDA karburatorima, koji razvija 200 konjskih snaga, a svejedno koristi niz originalnih Porscheovih dijelova.
Iako 200 KSm možda ne zvuči mnogo, no treba uzeti u obzir to da cijeli automobil teži samo 975 kilograma. U unutrašnjosti su tradicionalna RS sportska sjedala obložena crnom kožom i opremljena trkaćim sigurnosnim pojasevima, a za volan je odabran prekrasan Momo Heritage. Cijena projekta nije poznata, ali je automobil toliko dobro napravljen da i ne želimo znati cijenu kako se ne bismo razočarali.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
makka
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.