Početna Auto 58 pregleda

Kompaktni sportaš s trolitrenim 'šestakom' od 370 KS

BMW M2 COUPE
Vidi galeriju 1/12
Kompaktni sportaš s trolitrenim 'šestakom' od 370 KS Kompaktni sportaš s trolitrenim 'šestakom' od 370 KS Kompaktni sportaš s trolitrenim 'šestakom' od 370 KS Kompaktni sportaš s trolitrenim 'šestakom' od 370 KS Kompaktni sportaš s trolitrenim 'šestakom' od 370 KS Kompaktni sportaš s trolitrenim 'šestakom' od 370 KS Kompaktni sportaš s trolitrenim 'šestakom' od 370 KS Kompaktni sportaš s trolitrenim 'šestakom' od 370 KS Kompaktni sportaš s trolitrenim 'šestakom' od 370 KS Kompaktni sportaš s trolitrenim 'šestakom' od 370 KS Kompaktni sportaš s trolitrenim 'šestakom' od 370 KS Kompaktni sportaš s trolitrenim 'šestakom' od 370 KS

Novi BMW M2 Coupe do stotke sprinta za 4,3 sekunde. Više je nego dostojan nasljednik legendarnog BMW 2002 turbo od prije 40-tak godina

Ono što je prije više od 40 godina bio BMW 2002 turbo, sada na isti način poglede privlači i mami uzdahe novi kompaktni sportski automobil BMW M2 Coupe. M2 Coupe pruža tipičnu BMW-ovu karakteristiku - izvanrednu dinamiku vožnje, izuzetnu okretnost te optimalnu kontrolu nad vozilom na svim podlogama.

BMW M2 COUPE | Author: BMW foto: BMW

Novi BMW M2 Coupe pokreće 3,0-litarski šestcilindrični redni motor visokih performansi, a tu je i lagani M Sport aluminijski ovjes te nezaobilazni stražnji pogon. BMW M2 Coupe ima sve da pruži zadovoljstvo u vožnji, pravi je član BMW-ove M obitelji.

BMW M2 COUPE | Author: BMW foto: BMW

Novi M2 Coupe vuče inspiraciju iz modela BMW-ove bogate povijesti automobilističkih utrka, te ne krije svoj izuzetni potencijal i sportske performanse. Niski prednji dio s velikim zračnim usisima, mišićave bočne strane s karakterističnim M škrgama, aluminijski naplatci od 19 cola prepoznatljivog M dizajna s dvostrukim krakovima, kao i nizak, širok stražnji dio sa specifičnim M ispuhom s dvije cijevi, zajedno ostavljaju upečatljiv dojam.

BMW M2 COUPE | Author: BMW foto: BMW

Novorazvijeni 3,0-litreni redni motor sa šest cilindara u novom BMW-u M2 ima najmoderniju M TwinPower Turbo tehnologiju te razvija najveću snagu 370 KS pri 6.500 o/min, pri čemu je kombinirana potrošnja goriva 8,5 l/100 km uz emisiju ugljičnog dioksida 199 g/km. U segmentu kompaktnih sportskih automobila visokih performansi u samom je vrhu za izlaznu snagu. Najveći okretni moment od 465 Nm može se povećati do čak 500 Nm pomoću overboosta.

BMW M2 COUPE | Author: BMW foto: BMW

Uz mjenjač sa sedam brzina M Double Clutch Transmission (M DCT) te uz Launch Control sustav ovaj BMW M2 Coupe s mjesta do 100 km/h ubrza za samo 4,3 sekunde. Najveća brzina je elektronički ograničena na 250 km/h. Kombinirana potrošnja goriva je 7,9 l/100km, a emisija ugljičnog dioksida 185 g/km. S laganom aluminijskom konstrukcijom prednjeg i stražnjeg ovjesa preuzetom iz modela M3 i M4, kovanim aluminijskim 19-inčnim kotačima s različitim veličinama guma, M Servotronic sustavom upravljanja sa dvije postavke te prikladno učinkovitim M kompozitnim kočnicama, novi BMW M2 Coupe još je jednom podigao ljestvicu u segmentu kompaktnih sportskih automobila visokih performansi kad je u pitanju vozna dinamika.

BMW M2 COUPE | Author: BMW foto: BMW

Elektronički kontroliran diferencijal Active M Differential optimizira trakciju i stabilnost zadržavanja smjera kretanja, ovdje također igra značajnu ulogu. A u igri je još i veće zadovoljstvo u vožnji kad se aktivira način rada M Dynamic Mode (MDM) sustava dinamičke kontrole stabilnosti (DSC). MDM dopušta proklizavanje kotača te, shodno tome, umjereno, kontolirano zanošenje (drift) na stazi.

BMW M2 COUPE | Author: BMW foto: BMW

Novi BMW M2 Coupe ne samo da je izravni nasljednik uspješnog BMW-a serije1 M Coupe, već je i – u svojoj fundamentalnoj filozofiji– sljedbenik izvornog E30 BMW-a M3 te BMW-a 2002 turbo. Potonji je prije više od 40 godina izazvao senzaciju, utjelovivši predanost svega što BMW M GmbH i danas predstavlja u izvanrednoj dinamici, nenadmašnoj okretnosti te optimalnoj kontroli automobila.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.