Novi BMW M2 Coupe do stotke sprinta za 4,3 sekunde. Više je nego dostojan nasljednik legendarnog BMW 2002 turbo od prije 40-tak godina
Ono što je prije više od 40 godina bio BMW 2002 turbo, sada na isti način poglede privlači i mami uzdahe novi kompaktni sportski automobil BMW M2 Coupe. M2 Coupe pruža tipičnu BMW-ovu karakteristiku - izvanrednu dinamiku vožnje, izuzetnu okretnost te optimalnu kontrolu nad vozilom na svim podlogama.
Novi BMW M2 Coupe pokreće 3,0-litarski šestcilindrični redni motor visokih performansi, a tu je i lagani M Sport aluminijski ovjes te nezaobilazni stražnji pogon. BMW M2 Coupe ima sve da pruži zadovoljstvo u vožnji, pravi je član BMW-ove M obitelji.
Novi M2 Coupe vuče inspiraciju iz modela BMW-ove bogate povijesti automobilističkih utrka, te ne krije svoj izuzetni potencijal i sportske performanse. Niski prednji dio s velikim zračnim usisima, mišićave bočne strane s karakterističnim M škrgama, aluminijski naplatci od 19 cola prepoznatljivog M dizajna s dvostrukim krakovima, kao i nizak, širok stražnji dio sa specifičnim M ispuhom s dvije cijevi, zajedno ostavljaju upečatljiv dojam.
Novorazvijeni 3,0-litreni redni motor sa šest cilindara u novom BMW-u M2 ima najmoderniju M TwinPower Turbo tehnologiju te razvija najveću snagu 370 KS pri 6.500 o/min, pri čemu je kombinirana potrošnja goriva 8,5 l/100 km uz emisiju ugljičnog dioksida 199 g/km. U segmentu kompaktnih sportskih automobila visokih performansi u samom je vrhu za izlaznu snagu. Najveći okretni moment od 465 Nm može se povećati do čak 500 Nm pomoću overboosta.
Uz mjenjač sa sedam brzina M Double Clutch Transmission (M DCT) te uz Launch Control sustav ovaj BMW M2 Coupe s mjesta do 100 km/h ubrza za samo 4,3 sekunde. Najveća brzina je elektronički ograničena na 250 km/h. Kombinirana potrošnja goriva je 7,9 l/100km, a emisija ugljičnog dioksida 185 g/km. S laganom aluminijskom konstrukcijom prednjeg i stražnjeg ovjesa preuzetom iz modela M3 i M4, kovanim aluminijskim 19-inčnim kotačima s različitim veličinama guma, M Servotronic sustavom upravljanja sa dvije postavke te prikladno učinkovitim M kompozitnim kočnicama, novi BMW M2 Coupe još je jednom podigao ljestvicu u segmentu kompaktnih sportskih automobila visokih performansi kad je u pitanju vozna dinamika.
Elektronički kontroliran diferencijal Active M Differential optimizira trakciju i stabilnost zadržavanja smjera kretanja, ovdje također igra značajnu ulogu. A u igri je još i veće zadovoljstvo u vožnji kad se aktivira način rada M Dynamic Mode (MDM) sustava dinamičke kontrole stabilnosti (DSC). MDM dopušta proklizavanje kotača te, shodno tome, umjereno, kontolirano zanošenje (drift) na stazi.
Novi BMW M2 Coupe ne samo da je izravni nasljednik uspješnog BMW-a serije1 M Coupe, već je i – u svojoj fundamentalnoj filozofiji– sljedbenik izvornog E30 BMW-a M3 te BMW-a 2002 turbo. Potonji je prije više od 40 godina izazvao senzaciju, utjelovivši predanost svega što BMW M GmbH i danas predstavlja u izvanrednoj dinamici, nenadmašnoj okretnosti te optimalnoj kontroli automobila.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.