Početna Auto 88 pregleda

Korejska top limuzina treba privući europske kupce

NOVA KIA OPTIMA
Vidi galeriju 1/6
Korejska top limuzina treba privući europske kupce Korejska top limuzina treba privući europske kupce Korejska top limuzina treba privući europske kupce Korejska top limuzina treba privući europske kupce Korejska top limuzina treba privući europske kupce Korejska top limuzina treba privući europske kupce

Kia na autosalonu u Frankfurtu 15. rujna predstavlja novu Optimu. Top limuzina novim dizajnom i modernim benzinskim i dizelskim motorima, kojima će se 2016. prodružiti i plug-in hybrid, kreće u osvajanje europskog tržišta

Još je ostalo nekoliko dana do početka autosalona u Frankfurtu na kojem će KIA predstaviti svoju novu perjanicu, limuzinu KIA Optima. Radi se o evoluciji dizajna i ugradnji najnovije tehnologije te je dobivena potpuno nova Kia Optima. To je četvrta generacija limuzine Optima, koja u Europu stiže krajem 2015., a donosi moderan, novi vanjski izgled, atraktivnu unutrašnjost s više prostora za sve putnike u vozilu, široku ponudu novih tehnologija i veliki izbor efikasnih motora. Novi model će ponuditi više profinjenosti te unaprijeđenu upravljivost, dok istovremeno zadržava sportski imidž koji je Optimu uzdigao među Kijine najprodavanije modele širom svijeta.

NOVA KIA OPTIMA | Author: KIA foto: KIA

Limuzina Optima, koja u prethodnim generacijama nije igrala veliku ulogu za Kiju u Europi, s novim modelom donosi i Kijine ambicioznije europske planove u izuzetno konkurentnom D segmentu, gdje glavne uloge pripadaju njemačkim limuzinama. Optima je nastala pod budnim okom Petera Schreyera, Kijinog glavnog dizajnera i predsjednika Kia Motors, koji svojim suvremenim izgledom, oštrim linijama i produženom siluetom limuzine nudi još veću markantnost na cesti.

NOVA KIA OPTIMA | Author: Kia foto: Kia

Vozilo je duže (+10 mm na konačnih 4.855 mm), više (+10 mm, 1.465 mm) i šire (+25 mm, 1.860 mm), a veći je i međuosovinski razmak (+10 mm, 2.805 mm). Te promjene omogućile su više prostora i udobnosti u kabini, prije svega u predjelu glava, ramena, nogu na zadnjoj klupi i u prtljažniku. Optimin AEB sustav je jedinstven u svojoj klasi u Europi, jer osim radara kratkog dometa ima i radar dugog dometa, koji može identificirati udaljena vozila i pješake pri većim brzinama nego konkurencija. Radar kratkog dometa ‘City’ pomaže vozačima izbjeći frontalne sudare pri brzinama do 50 km/h, dok radar dugog dometa ‘Urban’ omogućava Optimi da detektira i izbjegne prepreke pri brzinama od 30 do 80 km/h. AEB sustav omogućuje prepoznavanje pješaka pri brzinama do 60 km/h i time smanjuje rizik od sudara.

NOVA KIA OPTIMA | Author: Kia foto: Kia

Svi motori iz Optimine ponude zadovoljavaju najnovije emisijske standarde Euro 6. U ponudi su benzinski i dizelski motor, a uskoro i plug-in hybrid. Unaprijeđeni 1.7 CRDi dizelski motor će po očekivanjima predstavljati glavninu prodaje u Europi. U odnosu na prethodnu varijantu motor je doživio različita poboljšanja koja donose više snage i okretnog momenta, a i emisije niže za čak 25%. Ovaj 1,7-litarski turbo dizel sada ima 141 KS (prije 136 KS) i 340 Nm okretnog momenta (prije 325 Nm), čime nudi poboljšanja na području odzivnosti motora pri nižim okretajima, štedljivosti te niže buke i vibracija.

NOVA KIA OPTIMA | Author: Kia foto: Kia

Unaprijeđeni motor ima niže emisije CO2 za čak 14% koje sad iznose 110 g/km (u kombinaciji s ručnim mjenjačem i start/stop sustavom). Za ljubitelje benzinaca u ponudi će biti i 2.0 CVVL motor snage 163 KS, poznat iz prethodnog modela. Osim toga u 2016. godini Optima će dobiti i plug-in hybrid. 1.7 CRDi bit će na raspolaganju i sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, dok će 2.0 CVVL benzinski motor pored tog imati u ponudi i 6-stupanjski automatik.

NOVA KIA OPTIMA | Author: Kia foto: Kia

Nova Optima u Europu stiže već krajem godine, a kao i svi ostali modeli Kia i Optima će svojim kupcima nuditi 7-godišnje jamstvo (do 150.000 km, prve tri godine bez ograničenja kilometraže). Novu Optimu će za europsko tržište proizvoditi u Kijinoj korejskoj tvornici u Hwasungu.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.