Ovo je prvi Lexus čiji se razvoj uglavnom odvijao u Europi i namijenjen je prvenstveno europskom tržištu
Lexus je prije dva tjedna najavio novi model LBX, i već tada se pretpostavljalo da se radi o malom SUV-u. Sada su te pretpostavke potvrđene jer novi LBX ugledao je svjetlo dana na premijeri u Milanu.
Novi LBX je najmanji model u ponudi japanskog proizvođača i u premium segmentu će uskoro biti usamljen jer mu jedini konkurent Audi Q2 "odlazi u mirovinu". Dugačak je 419 cm, širok 183 cm i visok 155 cm, a nastao je na osnovi Yaris Crossa od kojeg je malo veći. U prtljažnik stane 332 litre.
Novi LBX će se nuditi s pogonima na prednje i na sve kotače. Za pokretanje je zadužen dobro poznati hibridni sklop koji se temelji na trocilindričnom 1,5-litrenom benzinskom motoru. Proizvodi kombiniranu snagu od 136 KS i najveći okretni moment od 185 Nm. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 9,2 sekunde. Specifikacije modela s pogonom na sve kotače koji će dobiti dodatni električni motor straga nisu objavljene.
Ovo nije samo ušminkani Yaris Cross što je vidljivo na prvi pogled jer LBX je dobio potpuno samostalan, elegantniji vanjski dizajn. I unutrašnjost je potpuno drugačija. LBX se može pohvaliti digitalnom instrument pločom dijagonale 12,3" s opcijskim head-up zaslonom. Tu je i 9,8-inčni zaslon osjetljiv na dodir. U ponudi je vrlo luksuzna oprema pa tako kupci mogu odabrati i Mark Levinson audio sustav s 13 zvučnika.
Lexus napominje da nije napravio nikakve kompromise u pogledu kvalitete i pozornosti za detalje iako je ovo najmanji i najjeftiniji model. Ovo je također prvi Lexus čiji se razvoj uglavnom odvijao u Europi i namijenjen je prvenstveno europskom tržištu. Planirano je da uđe u proizvodnju do kraja ove godine te da prodaja krene početkom 2024. godine.
Cijena još nije objavljena no bit će sigurno mnogo manja od one trenutno najjeftinijeg Lexusa, modela UX koji košta od 43.666 eura, ali i dosta veća od one Yarisa Crossa koji košta od 22.147 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.