Očekuje se kako će ovaj Mercedes 190 E 2.3-16, kojim se Niki Lauda utrkivao 1984. godine na 'Nürburgrin Race of Championsu', na aukciji postići iznos između 115 i 230 tisuća eura
Kako bi se proslavila inauguracija nove staze Nürburgring Grand Prix, promotivni eventi popunili su sve vikend termine do sredine svibnja 1984. godine. U te manifestacije uključio se i Mercedes-Benz te organizirao prijateljsku utrku u kojoj su sudjelovale brojne trkaće legende iz nekoliko generacija Formule 1.
Utrka 'Nürburgring Race of Champions' nije samo trebala predstaviti novi Mercedes u njegovoj punoj snazi, već dati odgovor na vječno pitanje – tko bi se pokazao najboljim vozačem kada bi svi automobili bili isti?
Na stazi se pojavila ergela Mercedes-Benz 190 E 2.3-16, a Sir Stirling Moss, Jack Brabham i James Hunt borili su se za pozicije u popriličnoj gužvi za upravljačima uglavnom tvorničkih automobila s minimalnim trkaćim preinakama i motorom Cosworth.
U trenutku kada je Ayrton Senna prvi prošao ciljnu ravninu, a Niki Lauda s užarenim diskovima odmah iza njega, 190 E 2.3-16 postao je automobilska ikona. Odmah potom njegovi su posteri krasili zidove tinejdžerskih soba i visili uokvireni u svim garažama i mehaničarskim radionicama, a Mercedes je svaki novi proizvedeni primjerak prodao kao od šale. Većini kolekcionara i Mercedesovih entuzijasta ovaj primjerak je na samome vrhu liste želja, a u prodaji se pojavljuju vrlo rijetko, usprkos tome što bogati zaljubljenici utroše bezbroj sati tražeći kontakte i sljedeći tragove.
No upravo se u prodaji pojavio Mercedes koji je vozio Niki Lauda glavom i bradom. U savršenome je stanju, s posebnim trkaćim sjedalima i originalnim naljepnicama te vrlo malo prijeđenih kilometara. U cestovnoj varijanti 190 E 2.3-16 koristio je četverocilindrični Cosworthov motor, baziran na Mercedesovu 2,3 litrenom motoru sa 136 'konja'. Imao je dvije bregaste osovine s četiri ventila po cilindru, a britanski inženjeri načinili su ventile maksimalne veličine i ugradili sustav ubrizgavanja Bosch K-Jetronic.
Tako je ovaj motor razvijao 185 'konja' i 240 Nm okretnoga momenta te je kao od šale kazaljku okretomjera 'zakucavao' u crveno područje. Do stotke je jurio 7,5 sekundi i postizao maksimalnu brzinu 230 km/h. Budućemu novom vlasniku ovaj Mercedes 190 E 2.3-16 zasigurno će pružiti isti adrenalinski doživljaj kao što je i Nikiju Laudi prije 34 godine. Cijena je dostupna na upit, no očekivani iznos kreće se između 115 i 230 tisuća eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.