Predstavljeni koncept nije promijenio čak ni boju, ali je opet u centru pažnje...
Lincoln je dosad prodavao 30.000 - 40.000 primjeraka ovog modela svake godine, ali ovih dana je prodaja pala na jedva 10.000. Cadillac, za usporedbu, prodaje solidnih 30.000 primjeraka Escaladea svake godine, što je pad sa 60.000.
Danas je Navigator četvrti najprodavaniji model u Lincolnovoj ponudi, a rivali kao što su Range Rover, Mercedes GLS i Infiniti QX80 prodaju se značajno bolje od Navigatora. Kako bi ih stigao, Fordova posljednja luksuzna maarka mora napraviti veliki iskorak naprijed.
Navigator koncept je uzeo novi pristup. Dizajniran je od nule, okrenut luksuzu, sa šest velikih sjedala koja su podesiva na čak trideset načina, da bi u svakoj situaciji osigurali savršenu poziciju sjedenja. Ovo je definitivno nešto što treba Lincolnu, a i tržištu, tako da ostaje samo pitanje hoće li se ovaj model stvarno pojaviti u proizvodnoj formi.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.