Prodaja nove generacije T-Roca u Europi počinje krajem kolovoza, a prve isporuke planirane su za studeni. Prvi primjerci očekuju se u Hrvatskoj početkom 2026. godine
Volkswagen T-Roc, trenutačno drugi najprodavaniji SUV marke odmah iza Tiguana, u svojoj drugoj generaciji dolazi s potpunim redizajnom, moderniziranom tehnologijom i, po prvi put, punim hibridnim pogonom. Model koji je od 2017. prodan u više od dva milijuna primjeraka sada otvara novo poglavlje, ciljajući na još širu publiku koja traži kompaktnost, praktičnost i učinkovit pogon.
Već na prvi pogled jasno je da T-Roc više nije facelift postojećeg modela. Prednji kraj inspiriran je Volkswagenovim električnim modelima i novim Tiguanom: umjesto klasične maske tu je svjetlosna traka preko cijele širine vozila, a LED svjetla sada imaju podijeljeni dizajn i opcijsku Matrix tehnologiju. Odbojnik je dinamičnije oblikovan, sa sportskim otvorima za zrak i suptilnom zaštitom podnice koja naglašava robusnost SUV-a. Stražnji kraj donosi nova LED svjetla i čišće linije, dok krov može biti u drugoj boji, što vizualno spušta siluetu vozila i daje mu dinamičniji izgled.
Proporcije su također evoluirale. Duljina je povećana na 437 cm, što je 12 cm više nego prije, a međuosovinski razmak sada iznosi 263 cm. Rezultat je prostranija kabina i veći prtljažnik koji sada nudi 465 litara, dvadeset više nego prije. Aerodinamičnost je poboljšana za deset posto zahvaljujući novim linijama i detaljima poput optimiziranih retrovizora i zatvorene prednje maske, pa je koeficijent otpora zraka smanjen na 0,29.
Unutrašnjost T-Roca sada izgleda osjetno kvalitetnije i modernije. Umjesto tvrdih plastika sada prevladavaju mekani materijali, tkanine i fina reciklirana plastika, a ambijentalna rasvjeta prolazi ispod perforiranih površina stvarajući premium dojam. Središnje mjesto zauzima novi infotainment zaslon veličine do 12,9 inča, uparen s digitalnim instrumentima od 10 inča i opcijskim head-up zaslonom. Unatoč zadržanim kliznim kontrolama za klimu, Volkswagen je dodao fizički multifunkcionalni kotačić na središnjoj konzoli koji upravlja glasnoćom, načinima vožnje i ambijentalnom rasvjetom, čime je poboljšana ergonomija.
Praktičnost u svakodnevici dodatno je povećana. Putnici straga dobili su više prostora za koljena i glavu. Među opcijama su ergonomska ergoActive sjedala s masažnom funkcijom, grijanje prednjih i stražnjih sjedala te premium Harman Kardon audio sustav.
Sigurnosna i tehnološka oprema sada je na razini većih SUV-ova. Najnovija verzija Travel Assist sustava omogućuje poluautomatsku vožnju uz prediktivnu prilagodbu brzine i mogućnost automatske promjene traka. Tu su i Park Assist Pro s funkcijom pamćenja manevra do 50 metara te sustav upozorenja pri izlasku iz parkirnog mjesta koji detektira nailazeća vozila ili bicikliste.
Ipak, najveća tehnička novost je vezana uz pogone. Na osvježenoj MQB Evo platformi T-Roc sada nudi dva blaga hibrida s 1,5-litrenim četverocilinričnmim eTSI motorima snage 116 i 150 KS, oba uparena sa sedamstupanjskim DSG mjenjačem i 48-voltnih sustavom koji može dodati do 19 KS pri ubrzanjima. Potpuna novost je klasični hibrid koji kombinira 1,5 TSI evo2 motor s elektromotorom i litij-ionskom baterijom smještenom ispod stražnjih sjedala. Nudit će se u verzijama sa 136 i 170 KS, obje uz maksimalni okretni moment od 306 Nm. Detalji o bateriji nisu poznati, no VW predviđa da će ove verzije štedjeti oko 15 posto goriva u odnosu na blage hibride. Hibridni pogoni dolaze tijekom 2026. godine.
U ponudi će ostati i 2,0 TSI motor, s blagim hibridom, 190 KS i 4Motion pogonom na sve kotače. Dizelski motori nisu predviđeni za novi T-Roc. Volkswagen je unaprijedio i ovjes. Dostupni su standardni i sportski ovjes, a kupci mogu birati i adaptivni DCC sustav koji prilagođava tvrdoću ovjesa u stvarnom vremenu.
Zahvaljujući duljem međuosovinskom razmaku i boljoj zvučnoj izolaciji, T-Roc sada nudi višu razinu udobnosti na dugim putovanjima, dok napredni sustavi pomoći poput adaptivnog tempomata i asistencije u gužvi smanjuju stres u svakodnevnoj vožnji.
Prodaja nove generacije T-Roca u Europi počinje krajem kolovoza, a prve isporuke planirane su za studeni. Prvi primjerci očekuju se u Hrvatskoj početkom 2026. godine. Cijene za Hrvatsku će biti objavljene uskoro, no već sada se zna koliko T-Roc košta u Njemačkoj. S benzincem od 116 KS starta od 30.845 eura, što je oko 800 eura više od prethodnika koji ima manji trocilindrični motor sa 110 KS i manje opreme.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.