Odjel McLarenovih specijalnih operacija (MSO) pokrenuo je novi program ‘F1 Certified’, a kako bi pokazali njegovu svrhu vratili su u život legendarni F1 GTR Longtail 25R, koji je sudjelovao na 24 sata Le Mansa 1997. godine
Program 'F1 Certified' pokrenut je radi očuvanja originalnosti superautomobila F1 i dostupan je svim vlasnicima kultnoga modela. F1 GTR Longtail, s brojem šasije 25, posljednji je koji je nastupio u utrci 24 sata Le Mansa, a za njegovu restauraciju McLaren je koristio nove dijelove, koji su bili u skladištu dva desetljeća.
Restauracija je trajala 18 mjeseci, a poslije nje bolid izgleda kao i onda, pred sam nastup na legendarnoj utrci. Ovaj model 25R bio je jedan od tri Longtaila proizvedena za tim Gulf-Davidoff, za GT seriju 1997. godine. U Le Mansu su ga vozili Ray Bellm, Andrew Gilbert-Scott i Masanori Sekiya, a dva sata prije kraja utrke tim je morao odustati zbog požara uzrokovanog kvarom na sustavu ulja.
Nakon što je popravljen, bolid je prodan u Japan, gdje je sudjelovao na utrkama do 2005. godine. Nakon što je jedanaest godina bio dio statične izložbe japanskoga kolekcionara, 2016. godine je vraćen u Veliku Britaniju. Trenuačni vlasnik povjerio je svoj bolid McLarenovu odjelu MSO i programu F1 Certified.
Ovu legendarnu zvijer pokreće BMW-ov 6,1-litreni atmosferski motor V12, koji razvija 600 KS. Ako tome pridodamo masu cijelog auta, koja iznosi 1012 kilograma, 'računica' je i više nego jasna...
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.