PREMIJERA Iako na prvi pogled auto nalikuje na prethodnika kao da se radi o redizajnu ipak je ovo potpuno nova generacija i auto je mnogo napredniji od modela kojeg mijenja
Stigao je novi Mercedes-Benz GLC Coupé. Iako na prvi pogled auto nalikuje na prethodnika kao da se radi o redizajnu ipak je ovo potpuno nova generacija i auto je mnogo napredniji od modela kojeg mijenja. Što je sve novo?
Za početak valja naglasiti da je većina novosti i zaista nova za GLC Coupé, no upoznali smo ih prošle godine na novom 'običnom' GLC-u kada je predstavljena njegova nova generacija.
Kao što smo već naglasili, dizajn nije previše mijenjan, no pogledamo li detaljnije svi vanjski detalji su novi. Mercedes jednostavno nije htio previše mijenjati uspješan dizajn prethodnika te se tako uvelike ugledao u njega, nastojeći poboljšati aerodinamiku čiji koeficijent sada iznosi vrlo dobrih 0,27.
S dužinom od 476 cm, GLC Coupé je narastao za 3 cm. Također je 5 mm viši od svog prethodnika. Širina je ostala ista i iznosi 1.890 mm. Većim dimenzijama i međuosovinskim razmakom auto je postao prostraniji. U prtljažnik sada stane 545 litara (45 litara više nego kod prethodnika), odnosno 390 litara u plug-in hibridima kojima velika baterija krade dosta mjesta.
U unutrašnjosti, kao i u klasičnom GLC-u, Coupé ima 12,3-inčni "lebdeći" zaslon s instrumentima i 11,9-inčni zaslon osjetljiv na dodir u sredini.
Što se motorizacije tiče nije puno mijenjano. Novi GLC Coupé pokreću isti 2,0-litreni četverocilindrični motori s turbopunjačem na benzin i dizel koje je Mercedes koristio i u prethodnoj generaciji. Svi motori su kombinirani s 48-voltnom blagom hibridnom tehnologijom. Nude se dva benzinca u modelima 200 i 300 i dva dizela kao 220 d i 300 d. Snaga motora kreće se od 197 do 269 KS, s time da svi motori imaju dodatnih 23 KS od elektromotora blagog hibridnog sustava.
Plug-in hibridni modeli dobili su novu, mnogo veću bateriju koja im daje izuzetno velik doseg za ovaj tip automobila. Baterija je kapaciteta 31,2 kWh, što ej već na razini nekih manjih potpuno električnih modela pa ne iznenađuje WLTP doseg od čak 113 do 130 km, ovisno o izvedbi. Toliki doseg u principu je dvostruko veći od većine konkurentnih sustava.
Osnovni plug in hibrid je 300 e čiji benzinsko-električni pogonski sustav razvija 313 KS. Iznad njega je snažan 400 e s 381 KS, a kao rijetkost koja je vrlo popularna kod kupaca tu je i dalje dizelsko-električni plug-in hibrid 300 de sa 335 KS.
Bez obzira na motorizaciju svi GLC Coupé modeli serijski dolaze s automatskim mjenjačem koji ima devet brzina i pogonom na sve kotače 4Matic.
U novom GLC Coupéu postoji obilje naprednih sustava pomoći u vožnji. Uz uobičajene senzore i sustave upozorenja, Mercedes nudi svoju Surround View kameru od 360 stupnjeva za manevre iz blizine. Značajke kamere također uključuju takozvani "prozirni poklopac motora", odnosno funkciju koja pokazuje teren neposredno ispred vozila.
Što se ostalih detalja tiče, u ponudi dodatne opreme je dobro poznati zračni ovjes, ali i novost- upravljanje svim kotačima.
Mercedes-Benz još nije objavio cijene novog modela, a ne zna se ni kada će početi prodaja. Također još nema nikakvih novosti o AMG verzijama koje će sigurno stići ubrzo nakon "civilnih".
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.