Iako skuplji od jednako opremljenih konkurenata sa sličnim motorom model HR-V ima snažne argumente poput prostranosti, male potrošnje i voznih odlika
Hrabro je Honda zakoračila u segment malih šminkerskih SUV-ova. Mazda CX-3, Nissan Juke, Renault Captur i Fiat 500X samo su neki od vrhunskih auta koji mame izgledom i karakteristikama. No, i Honda se ima čime boriti, posebice kad je riječ o modelu HR-V s turbodizelskim motorom. Hondin 1.6 i-DTEC, poznat z Civica, ima vrhunske vozne značajke.
 
Oduševljava tihim i mirnim radom, brzim odazivom na dodavanje gasa jer raspolaže s 300 Nm okretnoga momenta, a uza sve to ipak troši malo goriva. Ne bez razloga, mnogi su ga proglasili najboljim turbodizelašem u svijetu. Uparen je sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem s preciznim i kratkim hodom, što je tiično za Hondu. U sprezi s izravnim upravljačkim sustavom i ovjesom montiranim na novu globalnu platformu za kompaktne aute HR-V omogućava odlična vozna svojstva, za pola koplja je ispred drugih.
 
Udobnost je iznimna. Pridodamo li svemu tome i specifičnu Hondinu konstrukciju karoserije, koja osigurava mnogo prostora u unutrašnjosti, uključujući i "magic seat" sustav sjedala, Honda je pun pogodak.
 
| Tehničke karakteristike | |
| Naziv vozila Honda HR-V 1.6 I-DTEC | |
| motor | 4 cilindra, turbodizelski | 
| obujam | 1597 ccm | 
| snaga | 88kW/120KS pri 4000/min | 
| moment | 300Nm pri 2000/min | 
| mjenjač | ručni, 6 stupnjeva | 
| maks.brzina | 192 km/h | 
| 0-100 km/h | 10,1s | 
| potrošnja | 4,2/3,8/4,1l/100km | 
| test | 5,6l/100km | 
| emisija CO2 | 104 g/km | 
| dimenzije | 4249/1772/1605 mm | 
| prtljažnik | 453l | 
| masa | 1324kg | 
| jamstvo | 5 god. | 
| cijena | 229.190 kn | 
OCJENA: 8
CIJENA OSNOVNOG MODELA: 199.890 kuna
CIJENA TESTIRANOGA MODELA: 229.190 kuna
 
        
     
        
     
        
     
        
     
        
     
        
     
        
     
        
     
        
     
        
     
        
     
        
     
        
     
        
     
        
     
        
     
        
     
        
     
        
     
        
     
        
     
        
     
        
     
        
     
        
     
        
     
        
     
        
     
        
    
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.