Uz SUV koji smo dugo čekali, a to je prestižni i velik Mercedes GLE, predstavljen je i manji, no i dalje vrlo važan model za njemačkog proizvođača – GLC
Najprodavaniji model GLC nakon tri je godine doživio redizajn, a najveće promjene odnose se na blagi vanjski 'facelifting' u vidu nove maske, farova, branika i stražnjih lampi. Najveće su novosti ipak obnovljene palete motora, od kojih navodimo kao ulazne modele benzinac GLC 200 po cijeni 388.290 i osnovni dizelaš GLC 200d s cijenom 402.664 kuna.
Osuvremenjena je i unutrašnjosti vozila uvođenjem sofisticirane MBUX platforme infotainmenta s kojom su moguća sva podešavanja i komande čak i glasovnim naredbama, a interijer je također osvježen još boljim i finijim materijalima. Perjanicu ponude ipak čine supersnažni AMG GLC 63 i GLC 63 S, modeli s 475 do 510 KS po cijeni od 923.881 do 1.041.843 kune za najskuplju osnovnu verziju.
Osim 'maloga' GLC-a, na prezentaciji smo mogli nazočiti i premijeri potpuno novoga Mercedesa GLE, najmodernijeg i najsofisticiranijega vozila velike njemačke tvornice ikada. Osim novoga 'tijela', ovaj veliki SUV, koji je nasljednik nekadašnjega ML-a, sadrži pravo čudo sustava koji brinu gotovo o svemu što možete zamisliti.
Osim još modernije i sadržajnije MBUX platforme infotainmenta, tu su i sustavi poput nove opcije ovjesa koji sadrži E-Active Body Control, sustav koji uz pomoć sustava CURVE brine o naginjanju u zavojima, koje ne premašuju 3 %, do sustava Road Surface Scan koji tvrdoću ovjesa prilagođava uvjetima na cesti, odnosno kvaliteti podloge po kojoj se vozite.
To čini pomoću kamere koja snima i analizira rupe, ležeće policajce ili makadam po kojem se vozite. U svakome trenutku, prema riječima Mercedesovih inženjera, trebali biste se osjećati komforno kao u fotelji u dnevnome boravku. Tu je i Free-Driving, mod koji će vas, prilagođavajući pogon u odnosu na pojedine kotače, izvući kada zapnete u blatu, pijesku...
Što se vanjštine ovoga velikog SUV-a tiče, narastao je nekoliko centimetara, a njegov međuosovinski razmak je gotovo 3 metra. Naravno, zahvaljujući tome, novi GLE sad ima više mjesta na stražnjoj klupi te je uz doplatu moguće kupiti i verziju s trima redovima sjedala. Također, obaranjem sjedala, prtljažni prostor raste na golemih 2055 litara.
Povećana je i učinkovitost karoserije upotrebom aluminija i kompozitnih materijala za izradu gotovo cijeloga prednjeg dijela, a aerodinamika je poboljšana na samo 0,29 Cd, što je u ovoj klasi SUV-ova jedan od najboljih rezultata.
U ponudi motora i modela priča kreće modelom GLE 300d od 625.950 pa preko najskupljega dizelaša 400d 4 MATIC za koji treba u osnovnoj verziji izbrojati 741.821 kuna. Jedini benzinac GLE 450 4 MATIC stoji 681.766 kuna. Snažni AMG modeli predviđeni su tek za početak sljedeće godine i trenutno ih nema u ponudi.
Pogledajte naš test luksuzne Toyote Camry:
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.