Početna Auto 233 pregleda

Nakon 3008 stiže i novi Peugeot 5008: Ovo su svi detalji

FOTO: Peugeot

Automobil ima dovoljno mjesta za tri reda sjedala zbog povećanja dimenzija međuosovinskog razmaka za 16 cm na ukupnih 290 cm

Nekoliko mjeseci nakon premijere novog SUV-a E-3008, Peugeot je predstavio njegovu produženu verziju E- 5008. Novi 5008 serijski ima sedam sjedala, koristi platformu Stellantis STLA Medium te debitira u verzijama E-5008, kao potpuno električni modeli i 5008 s motorima s blagim hibridnim i plug-in hibridnim pogonima. To nas malo iznenađuje jer kod modela 3008 sav je fokus isprava stavljen na električni model koji je predstavljen prije ostalih verzija.

Author: Peugeot foto: Peugeot

Automobil ima dovoljno mjesta za tri reda sjedala zbog povećanja međuosovinskog razmaka za 16 cm na ukupnih 290 cm. Kada se sva sjedala koriste prtljažnik je skromnih 259 litara no sa spuštenim trećim redom sjedala prtljažnik raste na 748 litara što je mnogo više od 520 litara u 3008.

Author: Peugeot foto: Peugeot

Osim po malo promijenjenom izgledu i po ponudi prostora 5008 se po ničemu ne razlikuje od 3008. Električni E-5008 počinje s osnovnom verzijom s jednim motorom i 214 KS, pogonom na prednje kotače i dosegom od 500 km zahvaljujući bateriji od 73 kWh. Verzija s dugim dosegom ima 231 KS i bateriju od 98 kWh za doseg od 660 km. Oba dosega malo su manja nego kod 3008. Električni top model ima dodatni motor straga za pogon na sve kotače i ukupnu snagu od 320 KS. Također ima bateriju od 98 kWh, no i osjetno manji doseg od 500 km.

Author: Peugeot foto: Peugeot

Sva tri modela koriste arhitektu od 400 volti i omogućuju maksimalnu snagu punjenja od 160 kW što omogućava punjenje baterije od 20 do 80 posto za oko 30 minuta. AC punjenje od 11 kW je standard, a uz nadoplatu nudi se i 22 kW.

Author: Peugeot foto: Peugeot

Pretpostavljamo da će veliku većinu kupaca mnogo više zanimati verzije koje imaju motore na unutrašnje izgaranje. Automobil se nudi s poznatim 1,2-litrenim trocilindričnim motorom s blagim hibridnim sustavom, automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom i 136 KS. Peugeot tvrdi da ovaj hibridni sustav smanjuje potrošnju goriva za 15 posto u odnosu na ekvivalentni motor bez blagog hibridnog sustava te da pogon može raditi do 50 posto vremena u električnom načinu rada.

Author: Peugeot foto: Peugeot

Od 2025. godine u ponudi će biti novi 195 e-DCS7 PHEV plug-in hibrid. On će koristiti električni motor od 125 KS i benzinac od 150 KS te nuditi električni doseg od 79 km po WLTP-u.

Author: Peugeot foto: Peugeot

Što se tiče unutrašnjeg dizajna i opreme, po tome je 5008 identičan modelu 3008. Peugeotov 21-inčni panoramski i-Cockpit dolazi standardno za Allure i GT, kao i ambijentalno osvjetljenje, bežični punjač za telefon, pristup bez ključa i LED prednja svjetla. Peugeot još nije otkrio nikakve detalje o cijenama, a prodaja modela bi trebala krenuti pred kraj godine.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.