Auto ima vrlo solidan doseg za malu bateriju od 43 kWh, 347 do 376 kilometara po WLTP-u
S modelom Puma Gen-E, Ford sada predstavlja svoj treći europski električni model u kratkom vremenu. Za razliku od Explorera i Caprija, koji bazirani na VW ID. modelima Ford Puma Gen-E temelji se na vlastitoj platformi, točnije platformi Pume s unutarnjim izgaranjem. Automobil se već nalazi u konfiguratorima Forda u nekim europskim državama i kreće u prodaju početkom 2025. godine. Izrađuje se s Transitom Custom u tvornici Ford Otosan u Rumunjskoj Craiovi, a pogoni dolaze iz Halewooda u blizini engleskog Liverpoola.
Vizualno, Puma Gen-E je bazirana na nedavno redizajniranoj Pumi s unutarnjim izgaranjem. Glavne promjene uključuju zatvorenu masku i poboljšane aerodinamičke komponente, a tu je i nešto veći krovni spojler i natpis Puma na vratima prtljažnika, koji je ovdje bijele umjesto crne boje.
Dimenzije su slične, automobil je dugačak 421 cm (28 mm duži od obične Pume), a visok 156 cm. Ponuda prostora u unutrašnjosti je praktično jednaka, a prtljažnik električne verzije čak je nešto veći od onog kod motora s unutarnjim izgaranjem. U njega stane raskošnih 523 do 1283 litre, a tu je i dodatni prednji prtljažnik kapaciteta 43 litre.
U unutrašnjosti, kao i u benzinskoj Pumi, nalazi se 12,8-inčni zaslon s instrumentima i 12-inčni zaslon osjetljiv na dodir.
Električna Puma ima pogon na prednje kotače, kao i model s unutarnjim izgaranjem. Motor, mjenjač, inverter i ugrađeni punjač naslagani su jedan pored drugog ispod prednjeg poklopca, slično kao i kod novog Renaulta 5 Electric. Baterija ima kapacitet od 43 kWh neto, a motor razvija 169 KS i 290 Nm.
Električna Puma do 100 km/h ubrzava za 8,0 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 160 km/h. WLTP potrošnja je 13,1-14,5 kWh/100 km, jedna od najmanjih deklariranih potrošnja među električnim modelima na tržištu. Zbog toga auto ima vrlo solidan doseg za malu bateriju od 43 kWh, 347 do 376 kilometara po WLTP-u. Maksimalna snaga punjenja je 100 kW, a od 10 do 80 posto baterija će se napuniti za 23 minute.
Prema njemačkom konfiguratoru, Ford Puma Gen-E košta od 36.900 eura. Standardna oprema uključuje LED prednja svjetla, 17-inčne aluminijske naplatke, navigacijski sustav, tempomat, stražnje parkirne senzore, kameru za vožnju unatrag i već spomenute zaslone. Cijene za Hrvatsku i datum početka prodaje na našem tržištu još su nepoznanica.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.