Uzbrdicu pod kutom 40,4 stupnja e-tron je svladao zahvaljujući čuvenome pogonu Quattro, ali i posebnim gumama 'čavlericama'
Audi se, 1986. godine u Finskoj, svojom 'stotkom' CS Quattro uspeo na snježnu stazu za skijaške skokove pa tako pokazao koliko je moćan njegov čuveni pogon na sve kotače. Ta staza je zapravo bila uzbrdica s nagibom 77 posto (37,6 stupnjeva), a automobil je bio jedino opremljen gumama 'čavlericama' pa je ta nevjerojatna snimka korištena za sve Audijeve reklame diljem Europe.
Tridesetak godina poslije, Audi je opet krenuo na ovakav pohod i to svojim prvim električnim automobilom – e-tronom. Za volanom se našao prvak DTM-a Mattias Ekström, a sve se odigralo na legendarnoj skijaškoj stazi Kitzbühel’s Streif u Austriji, s usponima i pod kutom 40,4 stupnja.
Da bi ovaj izazov bio uspješan, njemački proizvođač je nadodao još jedan elektromotor pa ovaj e-tron ima dva elektromotora na stražnjoj i jedan na prednjoj osovini. Takva kombinacija razvija 503 konjske snage i 892 Nm okretnoga momenta. U suradnji s Red Bullom napravljene su i posebne gume 'čavlerice' za ovaj pothvat, a poduzete su brojne zaštitne mjere, poput ugradnje kaveza u vozilo.
'Osvajanje uzbrdice s nagibom 85 posto na prvi pogled zvuči nemoguće. Čak sam i ja bio impresioniran kako ovaj automobil osvaja takav zahtjevan teren', izjavio je Ekström. Ovakve senzacionalne vožnje čisti su pokazatelj koliko je moderna tehnologija pomaknula granice te kolike su tehničke mogućnosti novih električnih vozila.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
zizag
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.