Najnoviji uradak iz Maranella trebao bi cijenom biti najpristupačniji Ferrari ikada, a koliko je to točno još nije poznato. Zna se da nasljeđuje Californiju T...
O novome Portofinu, koji je ovoga tjedna zanosno zasjao pod reflektorima frankfurtskoga salona, poznato je gotovo sve. Službeni reklamni spot sniman je u Sloveniji, automobil ima velikih 600 "konja", tvrdi sklopivi krov i nenadmašnu crvenu boju. Što više čovjeku treba?

Novi Portofino nasljednik je modela California T, a dizajniran je u Ferrarijevu odjelu Centro Stile. Odlikuju ga tvrdi sklopivi krov, dva stražnja sjedala i nova prednja LED svjetla. Tu je isustav infotainmenta s 10,2-inčnim zaslonom na dodir te novi klimatizacijski uređaj koji poboljšava udobnost putnika, bio krov spušten ili podignut.

Zahvaljujući povećanoj upotrebi aluminija u proizvodnji, Portofino se odlikuje smanjenom masom, većom torzijskom čvrstoćom i najnovijim Ferrarijevim diferencijalom E-Diff3. Također,opremljen je sustavom F1-Trac te potpuno električnim servouređajem.
Ispod haube je 3,9-litreni motor V8 iz modela 488 GTB. Ovaj twinturbo motor raspolaže sa 600 KS pa do stotke ubrzava 3,5 sekundi, uz najveću brzinu veću od 320 km/h.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.