Ferrari 488 GTB sa V8 turbo motorom ima premijeru na autosalonu u Ženevi – gotovo je s atmosferskim motorima. Sa 670 KS do stotke sprinta za 3 sekunde i juri više od 330 km/h
Maranello je pripremio pravu bombu od automobila za autosalon u Ženevi koji se održava od 5. do 15. ožujka 2015. godine. Četrdeset godina poslije uvođenja prvog središnje postavljenog V8 motora u super automobil Ferrari 308 GTB stručnjaci iz Maranella bili su primorani okrenuti novu stranicu V8 motora. Razlog? Pa zbog ekologije i ispunjavanja sve strožih ispušnih normi koje mogu postići samo uz turbo punjač. A što su napravii vidjet ćemo u novom super automobilu Ferrari 488 GTB koji je nasljednik modela 458. Najveća novost je u tome kako je ovim modelom definitivno došao kraj atmosferskim V8 motorima i ubuduće svi V8 motori će imati turbo punjač. Za ljubitelje atmosferskih motora ovo je odista crni dan. Ferrari 488 GTB pokreće iz modela California poznati 3,9 litarski V8 motor s turbo punjačem što daje najveću snagu 670 KS i najveći okretni moment 760 Nm.
Ovaj motor u 488 je za 15 posto štedljiviji u potrošnji goriva od motora u modelu 458. Prosječna potrošnja goriva je 11,4 l/100km. Emisija ugljičnog dioksida je 260 g/km. Za ubrzanje s mjesta do brzine 100 km/h treba 3 sekunde, a za sprint s mjesta do 200 km/h treba 8,3 sekunde. Najveća brzina je viša od 330 km/h. Ferrari 488 GTB je dugačak 4.568 mm, širok 1.952 mm i visok 1.213 mm, a težak je 1.370 kg. Raspored mase je 46,5 posto na prednje kotače i 53,5 posto na stražnje. I pored turbo punjača Ferrari garantira kako će ovaj model imati pravi Ferrari zvuk i kako donosi natjecateljske performanse na svakodnevnu cestu. Premda Ferrari još nije službeno objavio cijene za Ferrari 488 GTB pretpostavlja se kako će biti na nivou dosadašnjeg modela 458, znači oko 200.000 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.