Opel Karl dolazi s novom generacijom sustava IntelliLink i Opel OnStar, te s novim trocilindričnim motorom 1.0 ECOTEC. U Hrvatskoj će biti dostupan od rujna 2015. po cijeni od 71.470 kuna
Novi mali Opelov automobil Karl dizajniran je od nule, a imao je premijeru na Ženevskom salonu automobila. Premda je malen i dugačak tek 3,68 metara ima petora vrata. Visok je 1,48 metara, a s međuosovinskim razmakom od 2385 mm pruža dovoljno prostora za pet osoba. Brojne tehnologije pridonose sigurnosti i udobnosti. Težak je 939 kg što garantira nisku potrošnju goriva. Ispod poklopca Opelova novog modela s početka ponude nalazi se posve novi jednolitarski atmosferski trocilindrični benzinski 1.0 ECOTEC motor s 75 KS koji je napravljen od aluminija, Ovaj motor troši samo 4,3 l/100km i emitira 99 grama ugljikova dioksida po kilometru u kombiniranom krugu.
KARL je opremljen i brojnim značajkama koje pridonose sigurnosti i udobnosti koje kupci ne bi očekivali u ovoj cjenovnoj kategoriji. Uz standardni ABS, kontrolu proklizavanja TCPlus, kontrolu stabilnosti ESPPlus i pomoć pri kretanju na uzbrdici koji sprječava vraćanje automobila prilikom kretanja na nagibu, KARL može biti opremljen dodatnom sigurnosnom značajkom upozorenja u slučaju napuštanja prometne trake. Pomoću senzora prednje kamere kojima se skenira cesta ono upozorava vozača zvučnim signalom i trepćućom žutom ikonom na ploči s instrumentima kad nenamjerno napusti traku. Funkcija svjetla u zavojima integrirana u svjetla za maglu osigurava veću sigurnost manevara skretanja za vozača i druge sudionike u prometu. Standardnu sigurnosnu opremu čini još čak šest zračnih jastuka i sustav otpuštanja papučica.
Prtljažnik je obujma 215 litara. Naslon stražnjeg sjedala asimetrično se preklapa (1/3:2/3, opcionalno uz Enjoy, standardno uz Cosmo) i omogućuje pregršt prostora za smještaj prtljage: s preklopljenim naslonom stražnjeg sjedala KARL nudi 1013 litara prostora za pohranu do krova.
Podvozje su razvili Opelovi inženjeri io mogućuje KARL-u najbolje ležanje i upravljivost u klasi. Prednji ovjes opremljen kompenzacijskim oprugama bočnog opterećenja, dvostruko učvršćenim hvatištima, te visokom strukturalnom čvrstoćom poboljšava upravljivost i performanse, te ujedno smanjuje tzv. NVH indeks (noise, vibration i harshness – buku, vibracije i grubost). Dodatna poboljšanja primijenjena su i na stražnjem ovjesu. S automobilom isporučuju kotači veličina od 14 do 16 cola.
Svojim tipičnim Opelovim dizajnom, živahnim i fino ugođenim motorom, gotovo nebrojenim sigurnosnim značajkama i tehnologijama te mogućnostima povezivanja i informacijsko-multimedijskim sustavima koji postavljaju nove standarde KARL pokazuje da je punokrvni član Opelove obitelji. U Hrvatskoj će biti dostupan od rujna 2015. po cijeni od 71.470 kuna.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.