Mnogo promjena ima i ispod karoserije,a sve one se odnose na pogone
Otprilike godinu dana nakon što je Peugeot pokazao svoj obnovljeni 2008 svjetskoj publici ovaj automobil je stigao i na hrvatsko tržište. Riječ je o temeljitom redizajnu modela kojeg je Peugeot predstavio prije četiri godine i koji je od tada prodan u 700.000 primjeraka. To je ogroman uspjeh, jer automobil je prije nekoliko godina čak bio i najprodavaniji u Europi. U Hrvatskoj je do danas prodano oko 2000 primjeraka Peugeota 2008 najnovije generacije.
Peugeot je dizajn 2008-ice uskladio s novijim modelima marke, posebice s 508-icom koja je ranije ove godine također prošla kroz redizajn ali i s novim e-3008 koji je predstavljen nedavno. Auto je dobio novi prednji kraj na kojem dominiraju nova svjetla i veća. izraženija dnevna svjetla u stilu lavljih pandži. Zbog svega toga automobil sprijeda izgleda mnogo dinamičnije nego do sada.
Stražnji dio samo je blago modificiran, a najveće promjene su nova 3D stražnja svjetla, izraženi natpis Peugeot između njih i činjenica da straga više nema loga. Od ostalih promjena na vanjskom izgledu valja istaknuti nove naplatke dimenzija 16 do 19 inča te dvije nove boje (jedna od njih je siva s modela na slikama i za nju nije potrebno nadoplatiti).
U unutrašnjosti sve verzije sada imaju veliki dodirni zaslon od 10 inča koji zamjenjuje manji 7-inčni zaslon koji je do sada bio serija u slabije opremljenim modelima. Top verzije Allure i GT dobile su novodizajnirane Allure i GT dobile su novodizajnirane 10" digitalne instrumente, a na top verziji oni imaju i 3D efekt. Od opreme tu je sada io bežično povezivanje s Aplle Car Playom i Android autom, a snaga bežičnog punjača za mobitele je povećana. Auto je dobio i nove HD kamere za parkiranje,. mogućnost Alcantara presvlaka na GT izvedbi te masažu u vozačkom sjedalu kao opciju.
Mnogo promjena ima i ispod karoserije,a sve one se odnose na pogone. Benzinci ostaju isti, 1,2-litreni trocilindraši sa 100 i 130 KS. Snažniji motor više se ne može dobiti s ručnim mjenjačem, odnosno slabiji se nudi samo s ručnim, a snažniji sada samo s automatikom koji ima osam brzina. Tu je i dalje 1.5 BlueHDi dizelski motor sa 130 KS koji također serijski dolazi s osmerobrzinskim automatikom.
Tijekom iduće godien stiže velika novost: hibridni pogon. On će se sastojati od benzinskog motora sa 136 KS i električnog motora ugrađenog u novi automatski mjenjač sa šest brzina. Peugeot tvrdi da će ovaj 48 V hibridni sustav imati oko 15 posto manju potrošnju od klasičnog benzinca te bi time trebao zamijeniti dizelaša kada ga kroz koju godinu povuku iz prodaje zbog stupanja na snagu Euro 7 norme. Ovaj pogon će doći u kombinaciji s novim mjenjačem s dvostrukom spojkom i sa šest stupnjeva prijenosa.
Najveća novost koja je već sada dostupna je novi električni pogon koji ima 156 KS i bateriju kapaciteta 54 kWh. On se pridružuje dosadašnjem pogonu koji ima 136 KS i bateriju od 50 kWh. Osim boljih performansi novi električni pogon donosi i povećanje dosega s 354 na 406 km.
Peugeot za novi 2008 nudi tri razine opreme, Active, Allure i GT, a sve su bogatije nego do sada. U osnovnoj opremi je dodirni zaslon od 10" i automatska klima, između ostaloga. Osnovni benzinski model košta od 23.370 eura, a cijena za osnovni dizelski model iznosi 30.900 eura. Nova električna izvedba košta od 39.630 eura dok je "stara" slabija električna izvedba s manjim dosegom oko 2500 eura jeftinija, zavisno o opremi.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.