Početna Auto 53 pregleda

Novi Peugeot 5008 je stigao na naše tržište. Ovo su cijene

FOTO: Peugeot Hrvatska

Novi 5008 serijski ima sedam sjedala, koristi platformu Stellantis STLA Medium te se nudi s blagim hibridnim, plug-in hibridnim te električnim pogonima

Nakon što je na proljeće u Hrvatsku stigao novi Peugeot 3008, sada mu se pridružio i njegov veći "brat" 5008 koji je ovog tjedna predstavljen u Zagrebu na glamuroznom događaju The night of Allure.  Novi 5008 serijski ima sedam sjedala, koristi platformu Stellantis STLA Medium te se nudi kao E-5008, s baterijskim električnim pogonom, i 5008, s blagim hibridnim i plug-in hibridnim pogonima. 

Author: Peugeot Hrvatska foto: Peugeot Hrvatska

Automobil ima dovoljno mjesta za tri reda sjedala i sedam putnika zbog povećanja međuosovinskog razmaka za 16 cm na ukupnih 290 cm. Usput su povećane i vanjske dimenzije pa je 5008 prilično velik SUV s dužinom od 479 cm, širinom od 190 cm i visinom od 169 cm. Uživo zbog toga više izgleda kao prestižni model srednje klase nego kao automobil koji je nastao na osnovi kompaktnog SUV-a C-segmenta. 

Author: Peugeot Hrvatska foto: Peugeot Hrvatska

Kada se sva sjedala koriste prtljažnik je skromnih 259 litara. Ipak u toj konfiguraciji prtljažnik novog modela 5008 dug je 42 cm  što ga čini jedinim vozilom u segmentu koji i sa sedam sjedala u uporabi može prevesti konkretnije predmete ili veću prtljagu, tvrdi Peugeot. Sa spuštenim trećim redom sjedala prtljažnik raste na izuzetno raskošnih 748 litara što je mnogo više od 520 litara u manjem 3008. 

Author: Peugeot Hrvatska foto: Peugeot Hrvatska

Napredna konstrukcija sjedala čini ga drugačijim i omogućuje velik broj konfiguracija sjedala u drugom redu sjedala (klupa djeljiva u omjeru 60:40, nasloni djeljivi u omjeru 40:20:40) i trećem redu sjedala (nasloni djeljivi u omjeru 50:50). Novi 5008 nudi veliku i ravnu podnicu te do dva metra utovarne duljine kad se preklope sva stražnja sjedala. Sve to čini ovaj model više prilagođenim obiteljima od njegovog manjeg "brata". 

Author: Peugeot foto: Peugeot

Osim po malo promijenjenom izgledu i po ponudi prostora 5008 se ni po čemu ne razlikuje od 3008. Izgled s najnovijom generacijom i-Cockpita je zaista vrlo moderan i privlačan, a atmosfera u unutrašnjosti posebno ugodna.Peugeotov 21-inčni panoramski i-Cockpit sastavljen od dva zaslona dolazi standardno za Allure i GT, kao i ambijentalno osvjetljenje, bežični punjač za telefon, pristup bez ključa i LED prednja svjetla.  

Author: Peugeot foto: Peugeot

Nova prednja sjedala u kombinaciji materijala s efektom kože i tkanine na razini opreme Allure te materijala s efektom kože i Alcantare na razini GT. Uz nadoplatu na razini GT sjedala su ventilirana i masažna, a stražnja je klupa grijana. U toj su konfiguraciji prednja sjedala opremljena prilagodljivim bočnim stranama koje se električnim putem napuhuju i ispuhuju kako bi se dodatno prilagodila tijelima putnika.

Author: Peugeot foto: Peugeot

Putnici u drugom i trećem redu sjedala također uživaju u mnogo komfora jer ponuda prostora je vrlo velika, sjedala u drugom redu klizna su i mogu se nagnuti. Upravljačka ploča na stražnjem dijelu središnje konzole putnicima u drugom redu sjedala omogućuje da upravljaju temperaturom i ventilacijom trozonskog klima-uređaja i da prilagođavaju grijanje sjedala. Putnicima u trećem redu sjedala na raspolaganju su držači čaša, svjetlo za čitanje i naslon za ruku, ali ne i obilje prostora. 

Author: Peugeot foto: Peugeot

U osnovnoj verziji automobil se nudi s poznatim 1,2-litrenim trocilindričnim motorom s blagim hibridnim sustavom, automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom i 136 KS. Peugeot tvrdi da ovaj hibridni sustav smanjuje potrošnju goriva za 15 posto u odnosu na ekvivalentni motor bez blagog hibridnog sustava te da pogon može raditi do 50 posto vremena u električnom načinu rada. Od iduće godine u ponudi će biti novi 195 e-DCS7 PHEV plug-in hibrid. On će koristiti električni motor od 125 KS i benzinski motor od 150 KS te nuditi električni doseg veći od 80 km po WLTP-u. Uz spremnik goriva od 60 litara doseg će biti vrlo velik. 

Author: Peugeot foto: Peugeot

Električni E-5008 počinje s osnovnom verzijom s jednim motorom i 214 KS, pogonom na prednje kotače i dosegom od 500 km zahvaljujući bateriji od 73 kWh. Verzija s dugim dosegom ima 231 KS i bateriju od 98 kWh za doseg od 660 km.Električni top model ima dodatni motor straga za pogon na sve kotače i ukupnu snagu od 320 KS. Također ima bateriju od 98 kWh, no i manji doseg. Sva tri modela koriste arhitektu od 400 volti i omogućuju maksimalnu snagu punjenja od 160 kW što omogućava punjenje baterije od 20 do 80 posto za oko 30 minuta. AC punjenje od 11 kW je standard, a uz nadoplatu nudi se i 22 kW. 

Author: Peugeot foto: Peugeot

Novi 5008 se u Hrvatskoj od početka prodaje nudi u dvije izuzetno bogate razine opreme: Allure i GT. Osnovni blagi hibridni 5008 u Allure opremi košta od 39.205 eura, a električni model s osnovnim pogonom od 52.190 eura. Uz opremu GT i osnovni blagi hibridni pogon auto košta 43.455 eura, a električna verzija s dugim dosegom i 231 KS u kombinaciji s istom razinom opreme košta 60.850 eura. 


 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.