Više od 500 KS u gradskom automobilu čini se kao suluda snaga, no izgleda da je Renault kupcima odlučio ponuditi pravu poslasticu u stilu ludih varijanti Renaulta 5 sa srednje smještenim motorom i Clija V6
Renault je iznenadio i šokirao svojim novim modelom. Stiže nam gradski sportski model iznimno agresivnog izgleda koji je duhovni nasljednik slavnog R5 Turbo iz prošlosti. Zove se Renault 5 Turbo 3E i potvrđeno je da ide u serijsku proizvodnju.
Novi električni model je izuzetno poseban po mnogim stvarima. Vrlo zanimljiva je činjenica da će se na tržište plasirati pod markom Renault, a ne kao Alpine. Alpine također ima sportsku, jaču varijantu električnog Renault 5 E-Tech Electric sa svojim modelom A290 koji ima 210 KS, no ona je "ništa" u odnosu na novi R5 5 Turbo 3E koji ima "više od 500 KS".
Osim toga, ovaj Renault zapravo nije mehanički povezan s klasičnim Renaultom 5 E-Tech, niti s Alipineovom izvedenicom. Auto naime koristi prilagođenu karbonsku monokok šasiju i dva straga smještena motora za stražnji pogon.
Više od 500 KS u gradskom automobilu čini se kao suluda snaga, no izgleda da je Renault kupcima odlučio ponuditi pravu poslasticu u stilu ludih varijanti Renaulta 5 sa srednje smještenim motorom i Clija V6 koji su također bili izuzetno snažni i nadasve ekstremni modeli za svoje vrijeme. Renault 5 Turbo 3E trebao bi sprintati s mjesta do brzine od 100 km/h za samo 3,5 sekunde.
Opširnije tehničke specifikacije još nisu dostupne, no već sada vam možemo otkriti da automobil ima karoseriju od karbonskih vlakana. Osim spektakularnog body kita po uzoru na slavne prethodnike, vrlo je zanimljiv i prednji dio automobila. Ima potpuno drugačija svjetla nego obični Renaultu 5 E-Tech Electric. Također zanimljivo: priključak za punjenje skriven je u jednom od velikih usisnika zraka na bokovima.
Renault još nije otkrio kada automobil dolazi na tržište i koliko će koštati, no lako je zaključiti da će biti prilično skup i da će se vjerojatno proizvesti neka manja ograničena serija ovog modela.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.