Početna Auto 12 pregleda

Novi snagator na kotačima za pistu dolazi iz Francuske

PEUGEOT 308 RACING CUP
Vidi galeriju 1/10
Novi snagator na kotačima za pistu dolazi iz Francuske Novi snagator na kotačima za pistu dolazi iz Francuske Novi snagator na kotačima za pistu dolazi iz Francuske Novi snagator na kotačima za pistu dolazi iz Francuske Novi snagator na kotačima za pistu dolazi iz Francuske Novi snagator na kotačima za pistu dolazi iz Francuske Novi snagator na kotačima za pistu dolazi iz Francuske Novi snagator na kotačima za pistu dolazi iz Francuske Novi snagator na kotačima za pistu dolazi iz Francuske Novi snagator na kotačima za pistu dolazi iz Francuske

Peugeot 308 Racing Cup konstruiran je samo za stazu. Uz 1,6 litreni turbomotor 'posuđen' iz 308 GTi by Peugeot Sport i turbopunjač preuzet iz modela 208 T16 razvija 308 KS

Peugeot Sport iznjedrio je odličan primjerak automobila Peugeot 308 GTi by Peugeot Sport, ali tu nisu stali, te su odlučili otići korak dalje i konstruirali su trkaću verziju automobila. Napravljen je korak od ceste do trkaće staze te je nastala verzija automobila pod imenom Peugeot 308 Racing Cup. Peugeot je svoje iskustvo s natjecateljskih staza ugradio u ovu verziju. Pokreće ga isti 1,6 litreni turbo motor koji se nalazi pod poklopcem motora 308 GTi by Peugeot Sport, a verzioja 308 Racing Cup poslije prve faze razvoja razvija 308 KS, što je 38 KS više nego 308 GTI by Peugeot Sport.

PEUGEOT 308 RACING CUP | Author: PEUGEOT foto: PEUGEOT

Razvijen na temelju Peugeot 308 GTi by Peugeot Sport, najnovija verzija za stazu 308 Racing Cup fobio je mišićav izgled. Blatobrani su prošireni kako bi se našao prostor za šire kotače, a ukupna širini tako je povećana na 1910 mm, što je 106 mm više nego Peugeot 308 GTi. Spojler na stražnjem kraju automobila u skladu je s pravilima natjecanja WTCC. Prednji i stražnji odbojnici te prednji difuzor posebno su razvijeni za 308 Racing Cup. Osim što poboljšavaju aerodinamička svojstva daju agresivan izgled. Kotrlja se na 18 colnim naplatcima na koje se mogu ugraditi slikovi ili gume za kišu.

PEUGEOT 308 RACING CUP | Author: PEUGEOT foto: PEUGEOT

Peugeotov 1,6 litreni THP motor izravni je potomak motora koji pokreće 308 Gti. Dodatnim zahvatima i ugradnjom turbopunjača preuzetog iz modela 208T16, Peugeot 308 Racing Cup već je prešao čarobnu granicu od 308 KS. Daljnjim razvojem omogućit će se postizanje još više snage i još ekstremnijih performansi. Šesterobrzinski sekvencijalni mjenjač dobio je i polugice za mijenjanje brzina na upravljaču. Masa Peugeot 308 Racing Cup također je bila jedan od prioriteta u njegovu razvoju te će se kretati između 1000 i 1050 kg.

PEUGEOT 308 RACING CUP | Author: PEUGEOT foto: PEUGEOT

Peugeot 308 Racing Cup verzija će kupcima biti dostupna od kraja 2016. godine. Cilj je da nadomjesti RCZ Racing Cup u prvenstvima jednog proizvođača te u natjecanjima limuzina i sportskih automobila, poput njemačkog VLN-a, španjolskog CER-a, talijanskog CITE-a te belgijskog BGDC-a, pa čak i u prvenstvima utrka izdržljivosti poput serije utrka 24 sata. Peugeot 308 Racing Cup bit će javnosti pokazan na Frankfurtskom salonu automobila koji se održava od 17. do 27. rujna 2015.

TEHNIČKI PODACI

Motor 1,6-litreni turbomotor preuzet iz 308 GTi by Peugeot Sport (turbopunjač preuzet iz 208 T16)

Snaga: 308 KS

Obujam: 1600 ccm

Najveća snaga: najmanje 308 KS

Mjenjač - Šesterobrzinski sekvencijalni mjenjač s polugicama za mijenjanje brzina na upravljaču

Masa: najmanje: 1000 kg / najviše: 1050 kg

Raspodjela mase sprijeda/straga: 63 % / 37 %

Duljina 4288mm (ne uključujući stražnji spojler prema specifikacijama natjecanja WTCC)

Širina 1910 mm

Međuosovinski razmak: 2620 mm

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.