S redizajnom i novim tehnologijama plug-in hibridna inačica najpoznatije Volkswagenove limuzine uskoro dolazi na ceste
Pokretat će ga maleni 1,4-litreni benzinski motor TSI, koji će razvijati 150 KS, a s elektromotorom sa 115 KS i baterijom čiji je kapacitet 13 kWh, maksimalna snaga Passata GTE popet će se na kombiniranih 218 KS. Osim što juri, novi Passat GTE moći će prijeći između 55 i 70 kilometara samo pogonom na struju. Punjenje baterija novoga GTE-a trajat će oko četiri sata (punjačem snage 3,6 kW). Na kućnoj utičnici punjenje će trajati duže, oko šest sati.
Passat GTE u pretprodaju stiže u svibnju, a početak isporuka očekuje se u kolovozu. Nakon blagoga neuspjeha prethodnoga hibridnog modela na tržištu, od novoga se očekuje zaista mnogo.
Baterije su u podnici auta, a za pogon brine i automatski 6-brzinski DSG mjenjač s dvjema spojkana. Od ostalih tehnologija treba spomenuti mogućnost punjenja baterija u vožnji, koristeći 1,4-litreni benzinski motor. Kao što možete i pretpostaviti, Passat GTE imat će puno modova vožnje, od vožnje samo na struju, do najučinkovitije kombinacije struje i benzina te sportskoga načina rada u kojemu će se baterije koristiti kao dodatni 'mišići' benzinskoga motora, radi maksimiranja performansi.
Još nije poznato koliko će novi Passat GTE koštati, s obzirom na to da cijene nisu objavljene ni za 'klasični' model.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.