Peugeot je dizajn 2008-ice uskladio s novijim modelima marke, a nekih novosti ima i ispod karoserije
Otprilike četiri godine nakon njegove premijere stiglo je vrijeme za redizajn najmanjeg Peugeotovog SUV-a. Klasa malih SUV-ova jedan je od najvažnijih segmenata tržišta pa je Peugeot požurio s redizajnom kako bi automobil ostao svježi u odnosu na brojnu konkurenciju.
Peugeot je dizajn 2008-ice uskladio s novijim modelima marke, posebice s 508-icom koja je ranije ove godine također prošla kroz redizajn. Auto je dobio novi prednji kraj na kojem dominiraju nova svjetla i veća. izraženija dnevna svjetla u stilu lavljih pandži, zgodan detalj koji Peugeot sve više primjenjuje na svojim modelima. Ukupno gledano, automobil sprijeda izgleda mnogo dinamičnije nego do sada.
Stražnji dio samo je blago modificiran, a najveće promjene su drugačija stražnja svjetla i izraženiji natpis Peugeot između njih. Od ostalih promjena na vanjskom izgledu valja istaknuti nove naplatke dimenzija 16 do 18 inča te nove boje.
U unutrašnjosti sve verzije sada imaju veliki dodirni zaslon od 10 inča koji zamjenjuje manji 7-inčni zaslon koji je do sada bio serija u slabije opremljenim modelima. Top verzije dobile su novodizajniranu Allure i GT dobile su novodizajnirane 10" digitalne instrumente (s 3D efektom na verziji GT). Verzije opremljene ručnim mjenjačem dobile su redizajniranu ručicu mjenjača.
Promjena ima i ispod karoserije, no one se za sada odnose samo na električni model. On je dobio novi pogon sa snažnijim motorom i baterijom većeg kapaciteta. Motor umjesto dosadašnjih 136 sada razvija 156 KS, a baterija je porasla za 4 kWh na 54 kWh. Doseg je osjetno porastao, s dosadašnjih 354 na 406 kilometara (WLTP ciklus).
Početkom 2024. stiže velika novost: hibridni pogon. On će se sastojati od benzinskog motora sa 136 KS i električnog motora ugrađenog u novi automatski mjenjač sa šest brzina. Peugeot tvrdi da će taj sustav imati oko 15 posto manju potrošnju od klasičnog benzinca. Osim toga su i dobro poznati benzinski i dizelski pogoni: benzinci s tri cilindara obujma 1,2 litara imaju 100 i 130 KS, a 1,5-litreni dizelski motor razvija 130 KS.
Novi 2008 u prodaju stiže tijekom ljeta, a cijene još nisu objavljene.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.