Malo se toga promijenilo izvana i iznutra, no stvari postaju zanimljivije kada su u pitanju pogoni
Otprilike godinu dana nakon Opel Corse, njen SUV "rođak" Mokka također dobiva redizajn. Međutim, promjene su jedva primjetne na prvi pogled jer Mokka je i prije redizajna bila prilično usklađena s ostatkom Opelove ponude kao prvi model koji je imao karakterističnu Opel Vizor masku.
Stoga ne čudi da je izgled ostao uglavnom netaknut pri trenutnoj reviziji. Novi Opelov logo na prednjoj strani i novi LED svjetlosni potpis sprijeda i straga, i to je uglavnom to. Vizualno, Mokka još uvijek nije izgledala zastarjelo pa nije bilo potrebe za akcijom. Što se tiče električne verzije primjene su malo veće jer donose nove aerodinamičke naplatke i modificirani prednji odbojnik namijenjen poboljšanju aerodinamike.
Malo se toga promijenilo i iznutra. Dotjeran je upravljač, dodano malo "srebrnog sjaja" na središnjoj konzoli i uklonjeno je nekoliko tipki, no ostale su odvojene komande za klimu. Dva zaslona iza zajedničke, lijepo dizajnirane, ploče s instrumentima ostaju isti s 10 inča. Tu je novi Infotainment, ChatGPT sada odgovara na pitanja i može se aktivirati s pomoću naredbe "Hey Opel". Sve tkanine izrađene su od recikliranih materijala.
Stvari postaju zanimljivije kada su u pitanju pogoni. Uz benzinsku verziju s 1,2-litrenim motorom i 136 KS, u ponudi je od prije nekoliko mjeseci i Mokka Hybrid s 48-voltnom tehnologijom. Kombinira 1,2-litreni turbobenzinski motor od 136 KS s električnim motorom od 28 KS i novi šesterostupanjski automatski mjenjač s dvostrukom spojkom. Automobil omogućava djelomično električnu vožnju pri malim brzinama i WLTP potrošnju 4,9 do 5,7 litara.
Što se tiče električnih pogona, Opel je također posložio stvari. Stara i manje štedljiva izvorna verzija sa 136 KS uklonjena je iz ponude. Opel Mokka Electric sada je dostupna samo s mnogo modernijim pogonom s baterijom od 54 kWh i izlaznom snagom od 156 KS. Motor je štedljiviji i omogućuje doseg od 403 kilometra prema standardiziranom WLTP ciklusu.
Kada automobil dolazi na naše tržište i koliko će koštati u Hrvatskoj još nije objavljeno, no zanimljivo, u njemačkoj ej malo pojeftinio nego prije redizajna.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.