Početna Auto 1925 pregleda

Opel je obnovio Mokku: Ovo su sve novosti

FOTO: Opel

Malo se toga promijenilo izvana i iznutra, no stvari postaju zanimljivije kada su u pitanju pogoni

Otprilike godinu dana nakon Opel Corse, njen SUV "rođak" Mokka također dobiva redizajn. Međutim, promjene su jedva primjetne na prvi pogled jer Mokka je i prije redizajna bila prilično usklađena s ostatkom Opelove ponude kao prvi model koji je imao karakterističnu Opel Vizor masku. 

Author: Opel foto: Opel

Stoga ne čudi da je izgled ostao uglavnom netaknut pri trenutnoj reviziji. Novi Opelov logo na prednjoj strani i novi LED svjetlosni potpis sprijeda i straga, i to je uglavnom to. Vizualno, Mokka još uvijek nije izgledala zastarjelo pa nije bilo potrebe za akcijom. Što se tiče električne verzije primjene su malo veće jer donose nove aerodinamičke naplatke i modificirani prednji odbojnik namijenjen poboljšanju aerodinamike. 

Author: Opel foto: Opel

Malo se toga promijenilo i iznutra. Dotjeran je upravljač, dodano malo "srebrnog sjaja" na središnjoj konzoli i uklonjeno je nekoliko tipki, no ostale su odvojene komande za klimu. Dva zaslona iza zajedničke, lijepo dizajnirane, ploče s instrumentima ostaju isti s 10 inča. Tu je novi Infotainment, ChatGPT sada odgovara na pitanja i može se aktivirati s pomoću naredbe "Hey Opel". Sve tkanine izrađene su od recikliranih materijala.

Author: Opel foto: Opel

Stvari postaju zanimljivije kada su u pitanju pogoni. Uz benzinsku verziju s 1,2-litrenim motorom i 136 KS, u ponudi je od prije nekoliko mjeseci i Mokka Hybrid s 48-voltnom tehnologijom. Kombinira 1,2-litreni turbobenzinski motor od 136 KS s električnim motorom od 28 KS i novi šesterostupanjski automatski mjenjač s dvostrukom spojkom. Automobil omogućava djelomično električnu vožnju pri malim brzinama i WLTP potrošnju 4,9 do 5,7 litara.

Author: Opel foto: Opel

Što se tiče električnih pogona, Opel je također posložio stvari. Stara i manje štedljiva izvorna verzija sa 136 KS uklonjena je iz ponude. Opel Mokka Electric sada je dostupna samo s mnogo modernijim pogonom s baterijom od 54 kWh i izlaznom snagom od 156 KS. Motor je štedljiviji i omogućuje doseg od 403 kilometra prema standardiziranom WLTP ciklusu. 

Author: Opel foto: Opel

Kada automobil dolazi na naše tržište i koliko će koštati u Hrvatskoj još nije objavljeno, no zanimljivo, u njemačkoj ej malo pojeftinio nego prije redizajna. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.