Automobil je spušten za 10 mm, ugrađeni su hidraulični amortizeri s dvostrukim ventilima, stražnja osovina je ojačana, a sustav upravljanje je modificiran za veću preciznost
Opel je predstavio novu Mokku GSE, najbrži električni auto ove marke do sada. Automobil inspiraciju crpi iz GSE Rally konceptai uvelike se razlikuje od "civilnih" izvedbi ovog malog Opelovog SUV modela.
Nije sve samo u većoj u snazi. Mali SUV dobio je potpuno novi vizualni nastup s crnim umetcima na odbojnicima, GSE oznakama, aerodinamičnim 20-inčnim naplatcima i upečatljivim žutim kočionim čeljustima. Sportski karakter nastavlja se i u kabini gdje su sjedala presvučena alcantarom s dodatnom bočnom potporom, aluminijske papučice i kontrastni detalji u bijeloj i žutoj boji. Poznati "digitalni kokpit" s dva 10-inčna zaslona nudi posebne sportske grafike i prikaze koje prate rad pogona i dinamiku vožnje.
Srce Mokke GSE čini elektromotor snage 280 KS s 345 Nm okretnog momenta, uz Torsen diferencijal koji pomaže prednjim kotačima prenijeti toliku snagu. Sprint do 100 km/h traje samo 5,9 sekundi, a maksimalna brzina ograničena je na 200 km/h. Time je Mokka GSE brža čak i od snažnijeg, ali težeg Grandlanda Electric AWD s 325 KS.
Sportski dojam dodatno naglašava posebno podešen ovjes: automobil je spušten za 10 mm, ugrađeni su hidraulični amortizeri s dvostrukim ventilima, stražnja osovina je ojačana, a sustav upravljanje je modificiran za veću preciznost. Zaustavljanje je povjereno Alcon kočnicama s 380-milimetarskim diskovima sprijeda i četveroklipnim čeljustima.
Mokka GSE koristi litij-ionsku bateriju kapaciteta 54 kWh, preuzetu iz standardne Mokke Electric. Opel ne navodi doseg no, zbog dodatne snage i sportskih komponenti, očekuje se nešto manji doseg od tvorničkih 406 km kod osnovne verzije. Masa zadržana ispod 1600 kg čini ovaj SUV relativno laganim za svoju klasu, što dodatno doprinosi agilnosti i dinamici.
Opel zasad nije objavio službene cijene ni datum dolaska na tržište, no očekuje se da će Mokka GSE biti dostupna u Europi do kraja godine.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.