Opel OnStar opremit će automobile futurističkim mogućnostima povezivanja. Svjetska premijera KARL-a po cijeni već od 95.00 eura i svjetska premijera Corse OPC, pete generacija sportašice spremne za nove pobjede
Opel je opet zakoračio prema budućnosti, ponudivši još više informacija, usluga i sigurnosti u svojim automobilima. Proizvođač automobila iz Rüsselsheima predstavit će na Međunarodnom salonu automobila u Ženevi (od 5. do 15. ožujka) servise koje nudi Opel OnStar, i to nakon što je prošle godine najavio svoju namjeru da donese Opel OnStar u Europu. Opel će u cijeloj svojoj ponudi osobnih automobila predstaviti sveobuhvatan paket sa širokopojasnom mobilnom mrežom i brojnim uslugama. Opelovu novu dimenziju ofenzive proizvoda označavaju i dvije svjetske premijere na obalama Ženevskog jezera: KARL će biti u fokusu sa svojom savršenom kombinacijom prostranosti i kompaktnih dimenzija. Ovaj privlačan peterovratni model savršeno je vozilo za kupce koji paze na cijenu i žele spojiti svakodnevnu praktičnost s udobnošću i malu potrošnju s modernim tehnologijama. S druge strane, druga će Opelova premijera ciljati posve drugu skupinu kupaca: Corsa OPC je dinamičan vrh ponude nove generacije Corse. Ona zadivljuje svojim snažnim motorom s turbopunjačem, agilnim upravljanjem i sportskim izgledom. Jurilica duga otprilike četiri metra jednako je prikladna za stazu Nordschleife na Nürburgringu kao i za svakodnevnu upotrebu u gradskoj džungli.
U drugoj polovici 2015. doći će trenutak uvođenja Opel OnStar u sve osobne automobile. Opel OnStar predstavljat će korak naprijed u mogućnostima povezivanja u automobilima u Europi. U SAD-u, Kanadi, Kini i Meksiku oko sedam milijuna korisnika već računa na sveobuhvatan sigurnosni paket s bežičnim hotspotom i brojnim mobilnim i hitnim servisima. „Opel OnStar učinit će vožnju sigurnijom i opuštenijom“, predviđa dr. Karl-Thomas Neumann. Opel OnStar je pouzdan. Bez obzira s kakvim je hitnim slučajem vozač suočen na cesti, sustav može ponuditi pomoć, 24 sata dnevno i 365 dana godišnje. Uvijek je dostupan savjetnik. A ako se aktivira zračni jastuk, Opel OnStar se također automatski aktivira. Zajamčene su i informacije o automobilu i pristup njemu. Podacima o vozilu, poput tlaka zraka u gumama ili stanja ulja, može se pristupiti putem aplikacije Opel OnStar za pametne telefone. Putem te aplikacije može se kontrolirati i zaključavanje/otključavanje. A ako je automobil ukraden, Opel OnStar usko će „surađivati“ s policijom da bi pronašao ukradeno vozilo. Vrlo je praktična i funkcionalnost dijagnostike vozila: Opel OnStar slat će mjesečno izvješće s najvažnijim podacima i informacijama o vozilu. Moguće je i u bilo kojem trenutku zatražiti dijagnostičku provjeru pritiskom gumba.
Predstavljanjem servisa Opel OnStar svako će Opelovo vozilo postati snažan, mobilni bežični hotspot. Istovremeno se na njega može povezati najviše sedam mobilnih uređaja pa putnici mogu ostati u kontaktu s obitelji i prijateljima putem društvenih medija, streamati filmove ili gledati televiziju putem omiljene aplikacije i igrati igre ili pak vozač može raditi dok je izvan ureda, a u parkiranom vozilu. Stiže savršen automobil za kupce kojima je jako važna cijena: pozdravite novi Opel KARL. Za početnu cijenu od 9500 eura (preporučena maloprodajna cijena s PDV-om u Njemačkoj) kupci mogu očekivati automobil s petorim vratima s prostorom za najviše pet osoba ili opcionalno 940 litara prostora u prtljažniku, sve upakirano u samo 3,68 metara. Dostupna su tri paketa opreme i deset boja karoserije. Slijedeći Opelovu dizajnersku filozofiju, ovog novopridošlicu iz Rüsselsheima ne krasi samo lijep izgled, nego on impresionira i unutrašnjim vrijednostima. Ispod poklopca motora tu je najnovija generacija Opelove tehnologije pogonskih sustava: novi 1.0 ECOTEC s 55 kW/75 KS. Posve aluminijski jednolitarski trocilindrični benzinskim motor u kombinaciji s peterostupanjskim ručnim mjenjačem i paketom ecoFlex može smanjiti potrošnju na 4,3 l/100km benzina u kombiniranim uvjetima, što odgovara 99 g/km CO2. Osim toga, KARL dolazi opremljen i brojnim značajkama koje pridonose sigurnosti i udobnosti koje kupci ne bi očekivali u ovoj cjenovnoj kategoriji. Pored standardne pomoći prilikom kretanja na uzbrdici, tu je i upozorenje pri napuštanju prometne trake integrirano s prednjom kamerom kao dodatna sigurnosna značajka. Kao ADAM i Corsa, i KARL dolazi s načinom rada City mode koji na dodir gumba (od paketa Enjoy) smanjuje napor potreban za upravljanje i time znatno olakšava manevriranje u gustom gradskom prometu.
Dostupna je i pomoć prilikom parkiranja, a kontrola brzine s graničnikom standardna je oprema od paketa Enjoy. Svjetla za maglu jamče poboljšano osvjetljenje u nepovoljnim vremenskim uvjetima, dok integrirana funkcija zakretnih svjetala osigurava sigurnije manevre okretanja za vozača i druge sudionike u prometu. To je automobil za odrasle koji će se svidjeti srcu i umu“, objasnio je glavni izvršni direktor Opel grupe. Nova Opel Corsa OPC namijenjena je iskusnim vozačima koji vole sportsku vožnju. Držeći se OPC-ovske tradicije, ova Corsa s vrha ponude u Flash plavoj boji odmah je prepoznatljiva kao pravi član Opel Performanse Centera. Visokoperformansna sjedala Recaro, kožni upravljač ravnog donjeg dijela, sportske papučice s velikim usisnicima zraka, prepoznatljiv poklopac motora, istaknuti bočni pragovi, dominantan stražnji spojler i dvostruka ispušna cijev s difuzorom oko završnog dijela utjelovljuju snagu koju nudi nova generacija Corse OPC. Čak 152 kW/207 KS samo čekaju da prijeđu u akciju. 1,6-litarski OPC motor nudi vršni okretni moment od 245 Nm, a dodatnih 35 Nm dostupno je prema potrebi uz funkcionalnost overboosta. Snaga OPC-a prenosi se na prednje kotače preko šesterostupanjskog mjenjača s kratkim i oštrim hodom. Nova Corsa OPC ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 6,8 sekundi. Moguće je razviti najveću brzinu od 230 km/h. Da bi tu snagu pretočili na cestu na najbolji mogući način, Opelovi su se inženjeri udružili sa stručnjacima iz tvrtke Koni da bi razvili podvozje s inovativnim amortiziranjem. Nova tehnologija frekvencijski selektivne amortizacije (FSD, Frequency Selective Damping) omogućuje da se sile amortizacije prilagode frekvenciji automobila, čime se omogućuje ravnoteža između beskompromisne sportske vožnje i odgovarajuće razine udobnosti. Iskusni vozači mogu čak posve isključiti ESP dok na trkaćoj stazi tjeraju vozilo do granica izdržljivosti, a dvostruka ispušna cijev Remus brine se za odgovarajuću zvučnu podlogu.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.