Početna Auto 163 pregleda

Ovaj Porsche košta milijun eura, a ne smijete ga voziti po cesti

FOTO: Porsche

Model koji će biti proizveden u maloj seriji od 77 primjeraka zasnovan je na trkaćem automobilu 911 GT3 R

Porsche je u sklopu događaja Rennsport Reunion iznenađujuće predstavio novi model 911 GT3 R Rennsport. Model koji će biti proizveden u maloj seriji od 77 primjeraka zasnovan je na trkaćem automobilu 911 GT3 R, te se, poput njega, također neće smjeti voziti na cesti. Osnovna cijena iznosi 951.000 eura što ovaj automobil čini jednim od najskupljih modela Porschea u povijesti. 

Author: Porsche foto: Porsche

Proizvođač miz Stuttgarta svoj novi model naziv nasljednikom novog izdanja Porschea 935 koji je pri nekoliko godina proizveden u 77 primjeraka u počast originalnom trkaćem modelu 935. Iako je zasnovan na 911 GT3 R, od njega se potonuo vizualno razlikuje. Samo su poklopac motora i krov preuzeti s trkaćeg automobila, a sve drugo je nanovo dizajnirano. 

Author: Porsche foto: Porsche

Vizualne promjene odmah su uočljive na prednjem dijelu gdje 911 GT3 R Rennsport drugačiju masku novi odbojnik koji ima povećane usisnike zraka i djeluje agresivnije. Automobil je dobio i kamere umjesto retrovizora. Stražnji dio je impresivan s spojlerom nalik na onaj originalnog modela 935/77. Straga je i LED svjetlosna traka s osvijetljenim natpisom Porsche. Nudi se sedam boja uz mogućnost dodatne individualizacije. Kabina je uglavnom slična onoj u trkaćem automobilu, ali ovaj model ima i zaslone za "bočne retrovizore" i ambijentalno osvjetljenje. 

Author: Porsche foto: Porsche

Za pogon je zadužen 4,2-litreni atmosferski bokser šesterocilindraš zasnovan  na onom iz trkaćeg automobila. Za razliku od trkaćeg motora, ovaj nije ograničen pravilima pa je mnogo snažniji. U ovom autu se vrti do 9400 okretaja u minuti i razvija 620 KS.  Modificirani motor može raditi pomoću E25 goriva i ima prilagođene klipove i bregaste osovine. Snaga se na stražnje kotače prenosi putem sekvencijalnog šesterostupanjskog mjenjača iz trkaćeg auta. Porsche je prilagodio prijenosne omjere kako bi omogućio za 20 km/h veću maksimalnu brzinu.

Author: Porsche foto: Porsche

Ispod karoserije 911 GT3 Rennsport je pravi trkaći automobil. To znači da i dalje ima podesive KW trkaće amortizere i specijalni ovjes. Za njega je razvijen set guma Michelin Pilot Sport M S9, dok set masivnih AP kočnica također dolazi standardno. Automobil također ima spremnik goriva od 117 litara, a Porsche tvrdi da je uspio zadržati težinu na samo 1.240 kg. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.