Početna Auto 125 pregleda

Ovo je nova Toyota Hilux: Od sada i kao električni auto

FOTO: Toyota

Za tradicionaliste ostaje 2,8-litreni četverocilindrični dizel s blagim hibridom (48V), poznat iz prethodne generacije, s 204 KS i 500 Nm

Toyota je predstavila devetu generaciju Hiluxa, najpoznatijeg pick-upa na svijetu i vječnog simbola izdržljivosti. Ovoga puta riječ je o najmodernijem i najraznovrsnijem Hiluxu do sada koji će na tržištima EU biti dostupan s blagim hibridnim dizelom, potpuno električnim pogonom (BEV) te, od 2028. godine, i u verziji s gorivnim člancima na vodik (FCEV).

Author: Toyota foto: Toyota

Hilux devete generacije zadržava dimenzije prethodnika. Dug je 532 centimetra, širok 186 cm i visok 180 cm, s međuosovinskim razmakom od 309 cm. No, sve ostalo je potpuno novo. Dizajn prednjeg kraja sada djeluje robusnije, s tankim LED svjetlima postavljenima visoko na karoseriji i agresivno istaknutim odbojnikom koji naglašava moć vozila. Električna verzija ima zatvorenu masku i posebne naplatke. Straga su dodane bočne stepenice u odbojnik za lakši pristup teretnom prostoru.

Author: Toyota foto: Toyota

Toyota se odlučila pojednostaviti ponudu. Svi modeli za EU sada imaju dvostruku kabinu (Double Cab), dostupnu kao dvosjed s dodatnim prtljažnim prostorom iza sjedala ili peterosjed. Unutrašnjost je preuzela moderne elemente iz Land Cruisera, s digitalnim instrumentima od 12,3 inča i jednako velikim središnjim zaslonom multimedije. Tu su i praktični fizički gumbi za klimu, novi pretinci te robusni materijali prilagođeni terenskoj upotrebi.

Author: Toyota foto: Toyota

Najviše pažnje privlači Hilux BEV, prva potpuno električna izvedba ovog legendarnog pick-upa. Opremljena je baterijom od 59,2 kWh i dva elektromotora – sprijeda s 205 Nm, a straga s 269 Nm okretnog momenta. Ukupna snaga sustava je 196 KS, a deklarirani doseg iznosi oko 240 kilometara po WLTP-u. Električni Hilux može vući do 1600 kilograma i nositi 715 kilograma tereta, uz mogućnost brzog punjenja snagom do 150 kW. Toyota jasno poručuje da se električni Hilux ne nudi kao radni stroj za velike udaljenosti, nego kao čisto vozilo za gradsku i ekološki osjetljivu upotrebu.

Author: Toyota foto: Toyota

Za tradicionaliste ostaje 2,8-litreni četverocilindrični dizel s blagim hibridom (48V), poznat iz prethodne generacije, s 204 KS i 500 Nm okretnog momenta. Ova verzija zadržava impresivnu mogućnost vuče prikolice do 3500 kilograma i nosivost od 1000 kg, te će, prema Toyotinim očekivanjima, biti najprodavanija u Europi.

Author: Toyota foto: Toyota

No, Toyota ne staje na tome – za 2028. godinu planira Hilux FCEV, model s gorivim člancima koji koristi vodik za proizvodnju energije. Marka već godinama testira prototipove, a cilj je ponuditi vozilo bez emisija koje će imati doseg i izdržljivost usporedive s dizelskom verzijom.

Author: Toyota foto: Toyota

Na europsko tržište novi Hilux stiže već u prosincu ove godine, prvo u električnoj izvedbi, dok se cijene tek trebaju objaviti.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.