Novi Q6 e-tron Sportback, zapravo je coupe verzija velikog električnog SUV-a koji je predstavljen ranije ove godine
Na salonu u Parizu Audi je danas predstavio novi Q6 e-tron Sportback, zapravo coupe verziju velikog električnog SUV-a koji je predstavljen ranije ove godine.
Ključne promjene Sportbacka u odnosu na obični Q6 e-tron SUV uvelike odnose se uglavnom na karoseriju, koja ima 37 mm nižu liniju krova i kosi stražnji kraj dok su duljina i širina nepromijenjeni. Ključni elementi poput dizajna prednjeg i stražnjeg kraja uglavnom su isti, kao i vrhunska tehnologija osvjetljenja koja uključuje "pametne" OLED elemente u stražnjim svjetlima na top modelima. Osim što nudi drugačiji izgled, Sportback također ima i bolju aerodinamiku s koeficijentom otpora zraka od 0,26, u odnosu na 0,28 kod klasičnog Q6. To pomaže i povećanju dosega.
Kao i standardni Q6, Q6 e-tron Sportback nudit će se s četiri opcije pogona, dvije s jednim motorom i dvije s dva motora. Osnova je varijanta baterijom od 83 kWh i motorom smještenim straga koji ima 252 KS: Ovaj model ima doseg od 545 km, maksimalnu snagu punjenja od 225 kW i do 100 km/h ubrzava za sedam sekundi. Iznad njega je model Performance, koji ima bateriju od 100 kWh i razvija 306 KS. Njegovo ubrzanje do 100 km/g traje 6,6 sekundi, a doseg je 656 km što je više nego na bilo kojoj drugoj verziji Q6 e-trona. Maksimalna snaga punjenja ovog modela je 260 kW.
Top modeli s dva motora Q6 Quattro i SQ6 dostupni su samo s baterijom od 100 kWh i proizvode 388 KS, odnosno 490 KS. I njima je doseg prilično velik sa 636, odnosno 607 km, a baterija se može puniti snagom do 270 kW, što rezultira 22-minutnim vremenom punjenja od 10 do 80 posto. Audi ima planove za RS Q6 e-tron.
Unutrašnjost je prenesena iz Q6 e-trona, uključujući veliko sučelje obiljem zaslona. Ispred vozača je zaslon od 11,9 inča za instrumente, a središnji infotainment zaslon ima dijagonalu od 14, 5 inča. Uz to, uz nadoplatu tu je 10,9-inčni zaslon za suvozača i head-up zaslon s proširenom stvarnošću koji može prikazati navigaciju, poluautonomna pomagala za vozača i prometne znakove na vjetrobranskom staklu.
Infotainment ima potpuno novo sučelje koje uključuje sve glavne funkcije automobila i bazirano je na Android Automotive operativnom sustavu. Ipak, ključne funkcije, poput retrovizora, svjetla, kontrola sjedala i brava na vratima i dalje imaju namjenske fizičke prekidače. Funkcije upravljanja klimom integrirane su u glavni zaslon, ali se nalaze na namjenskoj traci na dnu njega za brzi pristup.
Q6 e-tron Sportback dolazit će s tri razine opreme: Sport, S Line i Edition 1. Cijena osnovnog modela u Njemačkoj će iznositi od 65.900 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.