Nakon što je nedavno predstavljen novi ASX koji je zapravo Renault Captur s Mitsubishijevom značkom sada je stigao novi Colt koji je zapravo - Renault Clio
MItsubishi u Europi više nije ni sjena slavne marke kakva je bila prije 10, 20 godina. Primjerice, u Hrvatskoj se trenutno nude samo dva modela, vremešni mali Space Star i nešto mlađi Eclipse Cross. Ponudu bi skoro moglo upotpuniti još nekoliko modela, no zajednički nazivnik im je da su zapravo - prekopirani Renaulti. Nakon što je nedavno predstavljen novi ASX koji je zapravo Renault Captur s Mitsubishijevom značkom sada je stigao novi Colt koji je zapravo - Renault Clio.
Ovo je sedma generacija malog Mitsubishija koji je nekada žario i palio Europom da bi se polako ugasio i 2012. nestao sa scene. Novi Colt na tržište u Njemačkoj dolazi u jesen ove godine. Kao i Renault Clio, Colt će se proizvoditi u Bursi u Turskoj, a proizvodnja bi tamo trebala započeti u rujnu.
Što se tiče dizajna, novi Colt je zapravo "prepakirani" Renault Clio koji je nedavno redizajniran. Zakrivljeni prednji dio uokviren je LED rasvjetom. LED dnevna svjetla daju novom Coltu jedinstveni svjetlosni potpis po kojem se razlikuje od Clia. Razlike su i u maski, te prednjem odbojniku. Straga je Colt izuzev male razlike na odbojniku i drugačije grafike svjetala (i naravno natpisa) - pljunuti Clio. Vajski dizajn se od Colta do Colta može razlikovati ovisno o razini opreme. Nude se i naplatci dimenzija od 15 do 17 inča.
U unutrašnjost je jedina bitna razlika u odnosu na Clia, znak na upravljaču. Ovisno o opremi nudi se 7 ili 9,3-inčni zaslon osjetljiv na dodir, a instrumenti imaju 7 inčni ili 10 inčni zaslon.
I u pogledu motora sve je kao u Cliu. Osnovni model Colta ima atmosferski 1-litreni trocilindrični benzinski motor s ručnim mjenjačem s pet stupnjeva prijenosa i snagom od 67 KS. Za kupce s većim zahtjevima za performansama, Colt je dostupan s 1-litrenim trocilindričnim turbo benzinskim motorom sa 91 KS i ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa. Najsnažniji model pokreče hibridni pogon, također iz Renaulta: kombinira 1,6-litreni benzinski motor s takozvanim "Multimode" automatskim mjenjačem i električnim motorima za snagu sustava od 143 KS.
Novi Colt opremljen je nizom ultrazvučnih senzora, kamera i radarskih senzora. Od sigurnosne opreme tu su i prilagodljivi tempomat s limitatorom brzine, kamera od 360 stupnjeva, automatska duga svjetla, pomoć pri mrtvom kutu, upozorenje na sudar, pomoć pri održavanju voznog traka i pomoć pri promjeni voznog traka, pomoć pri parkiranju, prepoznavanje prometnih znakova...
Za sada se ne zna koliko će novi Colt koštati ni kada stiže na naše tržište.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.