Zbog promjena dizajuna ID.3 izgleda više sportski i elegantno, a u unutrašnjosti ima više kvalitetnijih materijala
Volkswagen je redizajnirao svoj električni ID.3 koji je dobio mnogo poboljšanja kao odgovor na kritike i želje kupaca. Automobil će u prodaju kasnije tijekom ovog proljeća.
Glavna dizajnerska razlika vidljiva je naprijed s novim branikom. Saćasti dizajn je nestao, a ispod njega su veći usisnici zraka. Zbog toga ID.3 izgleda više sportski i elegantno, a Volkswagen tvrdi da usisnici također poboljšavaju protok zraka oko prednjih kotača. Poklopac motora sada se čini dužim jer je uklonjena crna letvica ispod vjetrobranskog stakla pa udubljeni bočni dijelovi dodatno izdužuju prednji kraj. Blago su promijenjena i prednja svjetla. Promjene sa strane su minimalne. Kotači su redizajnirani kako bi bili aerodinamički efikasniji, a proširena je i ponuda boja tako da je nova i ova zelena koju ima auto na fotografijama. Stražnji dio izgleda više-manje identično trenutnom ID.3 uz napomenu da su svjetla minimalno promijenjena.
Novosti u unutrašnjosti ID.3 veće su nego što se na prvi pogled čini. Ima dosta novih i kvalitetnijih materijala kao i novih tehnologija. Tu su nova sjedala koja koriste tkaninu napravljenu od 71% recikliranih materijala, a tu je i mekša plastika koja se koristi za naslone za ruke u vratima.
Pred vozačem je i dalje minijaturni 5,3-inčni digitalni zaslon za instrumente, a novost je head-up zaslon s proširenom stvarnošću koji projicira upute sa satelitske navigacije na staklo, kao i naglašava potencijalne opasnosti. Infotainment, koji je od početka predmet velikih kritika je temeljito obnovljen kako bi se olakšalo korištenje.Veći dodirni zaslon od 12,9 inča također će biti dodan u ponudu sljedeće godine.
Redizajnirani Volkswagen ID.3 također je opremljen novim tehnologijama za pomoć u vožnji. Napredniji sustav prilagodljivog tempomata može mijenjati vozne trake na autocesti umjesto vozača, kao i "komunicirati" s drugim Volkswagenom ID.3 kako bi otkrio prometne gužve i druge opasnosti. Tu je i naprednija značajka Park Assist koja može zapamtiti manevre vozača i zatim ih izvoditi automatski.
Volkswagen u svom priopćenju uopće ne spominje promjene na pogonima pa se pretpostavlja da će tu ostati sve isto. U Hrvatskoj se trenutno nudi samo najsnažnija verzija sa 204 KS i baterijama kapaciteta 58 i 77 kWh koje autu daju 418, odnosno 546 km dosega. Koje motorizacije će biti dostupne kad na tržište stigne redizajn za sada se još ne zna. Cijene za redizajnirani ID.3 još nisu objavljene.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.