Redizajnirani Peugeot 308 donosi novi dizajn bez 'kandži', moderniziranu tehnologiju, širu paletu pogona te veći doseg električne verzije, zadržavajući praktičnost hatchbacka i karavana
Peugeot je službeno predstavio redizajnirani 308, a promjene su veće nego što se na prvi pogled čini. Popularni kompaktni model, dostupan kao hatchback i karavan, sada dolazi s oštrijim dizajnom, moderniziranom tehnologijom i još širim rasponom pogona, od dizelaša i blagih hibrida do plug-in hibrida i potpuno električnih verzija.
Četiri godine nakon lansiranja aktualne generacije, 308 dobiva redizajnirano lice koje se odriče prepoznatljivih dnevnih svjetala u obliku "lavljih kandža". Umjesto njih, sada dolaze podijeljena prednja svjetla s novim LED potpisom. Osnovna oprema Allure serijski ima LED svjetla, dok GT i GT Premium donose Matrix LED tehnologiju s dinamičkim pokazivačima smjera. Po prvi put u povijesti Peugeota, na prednjoj maski sada svijetli i logotip marke.
Prednji odbojnik nije samo stilski, već i funkcionalno dorađen, novi otvori za zrak poboljšavaju aerodinamiku i usmjeravaju protok prema blatobranima. Bočna silueta zadržala je osnovne linije, ali donosi nove 17- i 18-inčne naplatke te dvije nove boje: Lagoa plavu za hatchback i Ingaro plavu za karavan 308 SW. Straga su sve verzije dobile atraktivnija LED svjetla s prepoznatljivim "kandžama", dok su kromirani umetci odbačeni kako bi automobil izgledao "čišće".
Unutrašnjost ostaje vjerna Peugeotovom i-Cockpitu s 10-inčnim digitalnim instrumentima i infotainmentom, no sada ima modernizirane 3D grafike, osmerobojnu ambijentalnu rasvjetu i opcijski Focal Hi-Fi sustav s deset zvučnika. GT izvedbe dobile su Alcantara presvlake, a infotainment sustav sada podržava bežična ažuriranja. Peugeot ističe kako se 31 posto materijala u kabini dobiva iz recikliranih i obnovljivih izvora.
Karavanska verzija SW zadržava praktičnost s prtljažnikom od 598 do 1487 litara, ovisno o konfiguraciji sjedala. Stražnja klupa dijeli se u omjeru 40:20:40, a tu je i električno pokretana peta vrata.
Ponuda motora sada je šira nego ikad. Osnovni motor je sada 1,5-litreni dizelaš sa 130 KS, jedini motor bez elektrifikacije, uparen s automatskim mjenjačem s osam stupnjeva. Blagi hibridni 1,2-litreni trocilindraš ima 145 KS i može do 50 posto gradske vožnje odraditi isključivo na struju. Plug-in hibrid kombinira 1,6-litreni turbo i elektromotor za ukupno 195 KS i električni doseg do 85 kilometara zahvaljujući bateriji od 17,2 kWh.
Tu je i potpuno električni E-308 s 156 KS i većom baterijom od 58,4 kWh, koja sada nudi do 452 kilometra dosega prema WLTP-u, 37 kilometara više nego prije redizajna. Brzo punjenje od 20 do 80 posto traje 32 minute uz maksimalnu snagu od 100 kW, a sada je dostupna i V2L funkcija za napajanje vanjskih uređaja.
Prodaja redizajniranog Peugeota 308 u Europi kreće na jesen, a cijene će biti poznate uskoro.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.