Porsche je s više od 200.000 godišnje proizvedenih auta daleko najveći proizvođač automobila sa sportskim pedigreom. No legendarni 911 i s dvadesetak tisuća proizvedenih primjeraka godišnje još uvijek drži veliku dozu ekskluzivnosti...
Kako bi njegovi automobili bili posebni i imali kolekcionarske vrijednosti Porsche često ponudu nadopunjuje i posebnim izdanjima. Posljednja u nizu je 911 Exclusive Series, a proizvest će se 500 primjeraka. S proizvodne trake odlazi na doradu u posebni odjel gdje se ručno izrađuju i sastavljaju auti po posebnim narudžbama.
Prepoznatljiv je po posebnoj zlatnoj boji s metalik efektom, detaljima izrađenim iz karbonskih vlakana i aerodinamičkim dodacima, a na autu su i posebne oznake ekskluzivnosti modela. Osim u zlatnoj, model je dostupan i u ostalim odabranim bojama iz serijske ponude. I u unutrašnjosti su brojne promjene, a jedna od efektnijih su sportska sjedala s dva sloja perforirane kože u kontrastnim bojama koje daju poseban vizualni efekt.
Treba nadodati i krov u crnoj koži alcantara, s trakama u zlatnoj boji. U Porscheu posebno ističu kako je unutrašnjost izrađena rukama najboljih majstora, mnogi detalji napravljeni su kako bi odgovarali i posebnoj ediciji ručnih satova Porsche Design. Također, u ograničenoj seriji, kupcima je dostupan ručni sat s dizajnom identičnim Porscheovim naplacima i u odgovarajućoj kombinaciji boja. Uz posebnu ediciju modela 911 Porsche nudi i posebno dizajniran set putnih torbi, dimenzijama i oblikom prilagođenih prtljažniku vozila.
A, da se 911 Exclusive Series ne razlikuje samo po izgledu dokazuje i njegov pogonski sklop. Pokreće ga motor boxer sa šest cilindara i obujmom 3,8 litara te s dva turbopunjača. Zbog posebno razvijenoga turba ima 27 KS više nego standardni model Turbo S pa je s ukupno 607 KS najsnažniji Turbo S dosad. Razvija 750 Nm okretnoga momenta, a uparen je s Porscheovim mjenjačem PDK. Do 100 km/h ubrzava 2,9 s, do 200 km/h stiže za 9,6 sekundi i postiže najveću brzinu 330 km/h.
U serijskoj su opremi i keramički diskovi na kočnicama i ovjes PASM. Riječ je o sustavu aktivnog ovjesa Porsche Active Suspension Management čije fantastične vozne značajke nadopunjava poseban upravljački sustav. Naime, u standardnoj opremi modela 911 S Exclusive Series je PDCC, odnosno dinamički sustav kontrole stabilnosti i zakretna stražnja osovina, iliti sustav upravljanja svim kotačima.
Ovako opremljeni Porsche 911 znatno je skuplji od standardnoga modela Turbo S, no to će svejedno kompenzirati rastom vrijednosti kako godine budu prolazile.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.