Novi Audi RS6 Avant GT donosi izmjene koja ga čine još bržim i boljim od dosadašnje top izvedbe RS 6 Avant Performance, a mala ograničena serija jamči ekskluzivnost
Audi RS 6 se približava kraju svoje karijere, a Audi će mu omogućiti odlazak sa stilom uz jedan od najbržih i najekskluzivnijih modela koji su ikada izašli iz njihovih pogona. Novi Audi RS6 Avant GT donosi izmjene koja ga čine još bržim i boljim od dosadašnje top izvedbe RS 6 Avant Performance, a mala ograničena serija jamči ekskluzivnost.
RS 6 Avant GT koristi isti 4-litreni V8 motor s dva turbo punjača kao i Avant Performance. Motor razvija 630 KS, no Audi je uz neke izmjene na automobilu učiniti GT još bržim od jednako snažnog Performancea. Automobil do 100 km/h tako dolazi za 3,3 sekunde što je za jednu desetinku brže od Performancea i za tri od "običnog" RS 6 Avanta. Razlika pri ubrzanju do 200 km/h još je izraženija jer autu do te brzine treba samo 11,5 sekundi, što je za dvije desetinke bolje od performancea i 1,5 sekundu bolje od klasičnog RS6 Avanta. Maksimalna brzina je ograničena na 305 km/h.
No nije sve u ubrzanju i maksimalnoj brzini, RS 6 GT ima i bolja vozna svojstva zahvaljujući spuštanju karoserije za 10 milimetara putem ovjesa kojeg je moguće podešavati i manualno. Ovjes je znatno modificiran u odnosu na dosadašnje RS 6 izvedbe, a tu su i nove gume Continental Sport Contact 7 u dimenzijama 285/30 R22. Prijenos snage je na sve kotače putem optimiziranog Tiptronic automatskog mjenjača s osam stupnjeva prijenosa, a tu je i novi središnji diferencijal.
Audijevi dizajneri inspiraciju za dizajn eksterijera crpili su iz legendarnog trkaćeg automobila Audi 90 Quattro IMSA GTO. Od njega je GT "posudio" crveno bijelo crnu kombinaciju boje karoserije i bijele naplatke. Ova kombinacija boja neće biti jedina opcija jer je Audi najavio i druge.
RS6 Avant GT po prvi put ima poklopac motora od karbonskih vlakana, a novi blatobrani imaju otvore iza prednjih kotača za bolji protok zraka.
Unutrašnjost je presvučena crnom kožom i alcantarom, s crvenim šavovima na sjedalima. Nova su sportska školjkasta sjedala s karbonskim okvirom, a tu je i oznaka ograničene serije sa serijskim brojem modela na središnjoj konzoli koja daje do znanja koliko je ovaj karavan rijedak.
Audi planira proizvesti samo 660 primjeraka RS6 GT diljem svijeta. Svako od ovih vozila bit će djelomično ručno izrađeno. Automobil će u Njemačkoj koštati 219.355 eura, gotovo 80.000 eura više od modela Performance.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.