Britansko-kineski MG predstavio je drugu generaciju svojeg gradskog modela kojom planira veliki pohod na europsko tržište
Na Ženevskom sajmu ove godine nema mnogo izlagača i premijera pa tako ni noviteta. Ipak, kineski proizvođači su prisutni u "punom sastavu", a iz njihovih redova stiže i možda najzanimljivija premijera. Britansko-kineski MG predstavio je drugu generaciju svojeg gradskog modela kojom planira veliki pohod na europsko tržište.
Novi 3 jedan je od više od 20 novih modela koje MG planira lansirati globalno u sljedeće tri godine. U drugoj generaciji (prva se prodavala uglavnom u Britaniji) ovaj se model drastično mijenja. Novi model je puno veći s 411 cm, a međuosovinski razmak također raste za 5 cm milimetara na 257 cm. To bi trebalo osigurati više prostora za noge straga. Prtljažnik od 298 litara jedan je od većih u segmentu.
Pogon je hibridni, a MG ha zove Hybrid+. Riječ je o klasičnom hibridnom sustavu koji koristi kombinaciju 1,5-litrenog četverocilindričnog benzinskog motora sa 102 KS/128 Nm i elektromotora sa 136 KS/250 Nm te dodatnog generatora. Sa snagom sustava od 194 KS, MG hybrid znatno je snažniji od hibridnih varijanti Clija i Yarisa.
To je vidljivo i u ubrzanju. MG obećava 0-100 km/h za 8,0 sekundi i 80 do 120 km/h za 5,0 sekundi. Usporedbe radi: Yarisu za to treba 9,2 odnosno 7,5 sekundi. Najveća brzina bi trebala biti 170 km/h.
U pogledu mjenjača MG ima prilično svojeglav pristup. Novi model pokreće prednje kotače putem 3-stupanjskog automatika. Proizvođač navodi prednosti performansi u odnosu na konvencionalne CVT mjenjače, koji se često nalaze u hibridima.
Dobre performanse MG3 ne bi trebale imati negativan utjecaj na učinkovitost. Kinezi za svoj mali auto od 1285 kilograma tvrde potrošnju od 4,4 litre i emisiju CO2 od 100 grama po kilometru.
Ovaj automobil bi trebao omogućavati vožnju isključivo an struju do 80 km/h kada je baterija dovoljno puna. Ostale opcije uključuju serijski način rada, gdje motor radi kao generator, i paralelni hibridni način rada gdje obje jedinice rade zajedno i omogućuju punu
snagu.
Hibridni pogon neće ostati jedina opcija. U bliskoj budućnosti dolaze i klasični benzinci, no detalji o njima nisu još objavljeni.
MG naglašava da su inženjeri iz Kine i Europe zajedno radili kako bi vožnju učinili prikladnom za različita globalna tržišta. Odziv MG3 Hybrid+ može se prilagoditi pomoću tri načina vožnje – Eco, Standard i Sport. Prema proizvođaču, automobil ima koristi od upotrebe "novih komponenti šasije iznimno otpornih na torziju". Rezultat je "sportsko upravljanje koje također osigurava visoku razinu udobnosti vožnje." Buka je fino podešena pomoću optimiziranih nosača motora i novih materijala za zvučnu izolaciju.
Iznutra MG3 donose zaslon s instrumentima od 7 inča i infotainment zaslon od 10,25 inča.
Automobil bi na tržište trebao stići otprilike polovicom ove godine. Standardna oprema uključuje LED prednja svjetla, navigacijski sustav i uobičajenu integraciju pametnog telefona putem Android Auto/Apple CarPlay. Cijena još nije objavljena, no očekuje se da će biti malo viša od 20.000 eura za hibrid. Konvencionalni benzinci mogli bi biti osjetno jeftiniji, negdje blizu ranga najjeftinijih gradskih auta na tržištu.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.