Novi BMW serije 8 nova je perjanica bavarskoga proizvođača, a kao sam vrh ponude sportskih automobila obilježava dizajnerski jezik BMW-a za budućnost
Nova 'osmica' dizajnirana je paralelno s trkaćim modelom M8 GTE, prvi put je predstavljena 2017., a u verziji M8 Gran Coupe početkom ove godine. Serijska varijanta 'osmice' nema tako oštre bridove kao konceptna, no zadržala je oštar prednji dio i linije fastback coupea.
Interijer je orijentiran vozaču i sve je fokusirano užitku u vožnji. Široka središnja konzola uzdiže se i spaja s instrumentnom pločom, kontrole su raspoređene tako da sve bude pregledno i lako za korištenje, kako bi vozač ostao fokusiran na ono što se događa izvan automobila, odnosno na cesti.
Novi BMW serije 8 spočetka će biti dostupan kao M850i xDrive, što će biti premijera nove generacije motora TwinPower turbo V8. Ovaj 4,4-litreni osmerocilindraš raspolaže s 532 'konja' i 750 Nm okretnoga momenta, a novi dizajn motora donio je nekoliko novih tehnologija koje mu omogućavaju ubrzanje do stotke za 3,7 sekundi i najveću brzinu 249 km/h.
Nova generacija motora zaslužila je i dorađeni automatski mjenjač, koji omogućava brže izmjene stupnjeva prijenosa te izolira vibracije. Pogon na sve kotače (xDrive) također je unaprijeđen. Okretni moment između osovina kompjutorski je kontroliran, kako bi se trakcija i upravljanje sveli na najvišu moguću razinu, a može se regulirati prema želji vozača.
Primarni pogon je na stražnje kotače, a tu je i mehanička blokada diferencijala. Ovjes i kočnice su optimizirani uz pomoć BMW-ovog trkaćeg odjela po uzoru na M8 GTE. Zahvaljujući opsežnome korištenju aluminija i karbonskih vlakana optimirana je i masa pa iznosi 2031 kilogram. BMW će objaviti više detalja o seriji 8 Coupe i M850I xDrive Coupe kad se približi dan službene premijere, što očekujemo u trećemu kvartalu ove godine.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.