Chiron je bio prvi Bugattijev koncept superautomobila nakon što ga je kupio Volkswagen, a posije je poslužio kao odlična inspiracija za legendarnoga Veyrona
Volkswagen je 1998. godine napravio ozbiljan korak prema osvajanju tržišta superautomobilima i luksuznim automobilima. Te godine je uprava ove velike grupacije odlučila kupiti Rolls-Royce, Bentley, Lamborghini i Bugatti pa je polagano krenula u pohod na 'velike potrošače'.
Jedan od prvih koraka je bilo oživjeti skoro propaloga proizvođača Bugattija, a francuski inženjeri su tako dobili zadatak da to naprave u godini dana. S obzirom na to da je tada i Lamborghini postao dio Grupacije, inženjeri su kao bazu uzeli Lamborghini Diablo VT te počeli stvarati koncept nazvan Chiron.
Dobio je ime po poznatome vozaču utrka Louisu Chironu koji je svojim pobjedama proslavio Bugatti, a takva povijest je nadahnula inženjere i za stvaranje posebnoga motora. Tako je ovaj koncept pokretao 6,3-litreni motor W18 koji je razvijao 555 konjskih snaga i 630 Nm okretnoga momenta, a snaga se, kao i na Diablu, prenosila na sve kotače.
Za dizajn automobila pobrinuli su se Fabrizio Giugiaro i Hartmut Warkuss koji su se za ovaj model inspirirali starim Bugattijevim legendama. Čak su i aluminijski naplatci napravljeni prema kotačima Bugattija T35 iz 1924. godine.
No zbog velikih poteškoća s novorazvijenim motorom i premalo vremena za razvoj, Chiron nikada nije zaživio, ali je zato bio odlična inspiracija za razvoj legendarnoga Bugattija Veyrona pa čak i novoga Chirona.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.