Početna Auto 5364 pregleda

Renault Twingo: Najjeftiniji auto u Hrvatskoj postao je još bolji

Renault Twingo: Najjeftiniji auto u Hrvatskoj je postao bolji i još jeftiniji
Vidi galeriju 1/13
Renault Twingo: Najjeftiniji auto u Hrvatskoj je postao bolji Renault Twingo: Najjeftiniji auto u Hrvatskoj je postao bolji Renault Twingo: Najjeftiniji auto u Hrvatskoj je postao bolji Renault Twingo: Najjeftiniji auto u Hrvatskoj je postao bolji Renault Twingo: Najjeftiniji auto u Hrvatskoj je postao bolji Renault Twingo: Najjeftiniji auto u Hrvatskoj je postao bolji Renault Twingo: Najjeftiniji auto u Hrvatskoj je postao bolji Renault Twingo: Najjeftiniji auto u Hrvatskoj je postao bolji Renault Twingo: Najjeftiniji auto u Hrvatskoj je postao bolji Renault Twingo: Najjeftiniji auto u Hrvatskoj je postao bolji Renault Twingo: Najjeftiniji auto u Hrvatskoj je postao bolji Renault Twingo: Najjeftiniji auto u Hrvatskoj je postao bolji Renault Twingo: Najjeftiniji auto u Hrvatskoj je postao bolji

U Zagrebu je danas predstavljen obnovljeni Renault Twingo. S cijenom 67.900 kuna ovo je i dalje uvjerljivo najjeftiniji auto na našemu tržištu, a obnovljena verzija čak je i jeftinija od dosadašnjega modela

Bez obzira na to što u Hrvatskoj trenutno nema jeftinijeg auta, Twingo je u mnogočemu najbolji u klasi malih gradskih automobila. U okretnosti nema premca, polumjer kruga okretanja je samo 4,3 metra. Osim toga, nijedan automobil u ovoj klasi ne nudi automatski mjenjač s dvostrukom spojkom. Njega se u Twingu može dobiti u kombinaciji sa snažnijim motorom.

Renault Twingo: Najjeftiniji auto u Hrvatskoj je postao bolji i još jeftiniji | Author: Auto start foto: Auto start

Twingo je bez sumnje najpoznatiji automobil u klasi malih gradskih automobila. Prva generacija predstavljena je 1993. godine i pokrenula je revoluciju, a ovo je redizajn treće generacije. Za razliku od svih konkurenata, Twingov motor je otraga, a i pogon je stražnji, što mu pomaže u okretnosti.

Renault Twingo: Najjeftiniji auto u Hrvatskoj je postao bolji i još jeftiniji | Author: Auto start foto: Auto start

Nova generacija Twinga dizajnerski je osjetno promijenjena. Najveće promjene vidljive su na prednjemu dijelu auta koji sada ima mnogo manje crne plastike te izgleda bogatije. Slične promjene dogodile su se i na stražnjemu dijelu. Zbog tih promjena cijeli auto izgleda dinamičnije.

Renault Twingo: Najjeftiniji auto u Hrvatskoj je postao bolji i još jeftiniji | Author: Auto start foto: Auto start

Unutrašnjost je mnogo profinjenija, a ergonomija je poboljšana. Mnogi detalji mogu se personalizirati, a materijali i izrada unutrašnjosti su na mnogo višoj razini. Poboljšana je i oprema. Najveća promjena u unutrašnjosti su novi sustavi infotainmenta, od osnovnoga R&GO-a koji kombinira klasičan radio s aplikacijom na mobilnome telefonu, do sustava Easy Link s dodirnim zaslonom čija je dijagonala 7 inča.

Renault Twingo: Najjeftiniji auto u Hrvatskoj je postao bolji i još jeftiniji | Author: Auto start foto: Auto start

Twingo ima i nove motore, s pet konjskih snaga više nego u prethodnika, a oba su opremljena sustavom start & stop. Osnovni model s obujmom jedne litre ima 75 KS, a snažniji agregat sa zapreminom 0,9 litara i turbopunjačem razvija 95 KS. Mogućnosti personalizacije su brojne, od kombinacija boja, ukrasnih detalja i naljepnica, do raznih naplataka.

Renault Twingo: Najjeftiniji auto u Hrvatskoj je postao bolji i još jeftiniji | Author: Auto start foto: Auto start

Osnovni model s opremom Life, klima-uređajem i audiosustavom na akciji trenutno stoji 67.900 kuna, model s opremom Zen stoji 79.650 kuna, a s TOP paketom opreme Intens 90.650 kuna. Model sa snažnijim motorom stoji od 97.150 kuna. Najskuplja verzija s automatskim mjenjačem košta 106.150 kuna. Prodaja započinje danas.

Renault Twingo: Najjeftiniji auto u Hrvatskoj je postao bolji i još jeftiniji | Author: Auto start foto: Auto start

 

Bacite oko i na naš YouTube kanal:

(KLIKNI OVDJE)

Auto start YouTube kanal | Author: Auto start foto: Auto start

 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.