U Zagrebu je danas predstavljen obnovljeni Renault Twingo. S cijenom 67.900 kuna ovo je i dalje uvjerljivo najjeftiniji auto na našemu tržištu, a obnovljena verzija čak je i jeftinija od dosadašnjega modela
Bez obzira na to što u Hrvatskoj trenutno nema jeftinijeg auta, Twingo je u mnogočemu najbolji u klasi malih gradskih automobila. U okretnosti nema premca, polumjer kruga okretanja je samo 4,3 metra. Osim toga, nijedan automobil u ovoj klasi ne nudi automatski mjenjač s dvostrukom spojkom. Njega se u Twingu može dobiti u kombinaciji sa snažnijim motorom.
Twingo je bez sumnje najpoznatiji automobil u klasi malih gradskih automobila. Prva generacija predstavljena je 1993. godine i pokrenula je revoluciju, a ovo je redizajn treće generacije. Za razliku od svih konkurenata, Twingov motor je otraga, a i pogon je stražnji, što mu pomaže u okretnosti.
Nova generacija Twinga dizajnerski je osjetno promijenjena. Najveće promjene vidljive su na prednjemu dijelu auta koji sada ima mnogo manje crne plastike te izgleda bogatije. Slične promjene dogodile su se i na stražnjemu dijelu. Zbog tih promjena cijeli auto izgleda dinamičnije.
Unutrašnjost je mnogo profinjenija, a ergonomija je poboljšana. Mnogi detalji mogu se personalizirati, a materijali i izrada unutrašnjosti su na mnogo višoj razini. Poboljšana je i oprema. Najveća promjena u unutrašnjosti su novi sustavi infotainmenta, od osnovnoga R&GO-a koji kombinira klasičan radio s aplikacijom na mobilnome telefonu, do sustava Easy Link s dodirnim zaslonom čija je dijagonala 7 inča.
Twingo ima i nove motore, s pet konjskih snaga više nego u prethodnika, a oba su opremljena sustavom start & stop. Osnovni model s obujmom jedne litre ima 75 KS, a snažniji agregat sa zapreminom 0,9 litara i turbopunjačem razvija 95 KS. Mogućnosti personalizacije su brojne, od kombinacija boja, ukrasnih detalja i naljepnica, do raznih naplataka.
Osnovni model s opremom Life, klima-uređajem i audiosustavom na akciji trenutno stoji 67.900 kuna, model s opremom Zen stoji 79.650 kuna, a s TOP paketom opreme Intens 90.650 kuna. Model sa snažnijim motorom stoji od 97.150 kuna. Najskuplja verzija s automatskim mjenjačem košta 106.150 kuna. Prodaja započinje danas.
Bacite oko i na naš YouTube kanal:
(KLIKNI OVDJE)
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.