Iako je novi Nissan Micra u osnovi prerađeni Renault 5, proizvođač je uložio znatne napore da se Micra razlikuje
Nissan je predstavio potpuno novu Micru, koja u novom izdanju prolazi kroz značajnu transformaciju, od tradicionalnog gradskog automobila s motorima na unutarnje izgaranje do modernog električnog vozila s izraženim retro štihom. Na prvi pogled, osim prednjeg i stražnjeg dijela koji su prepoznatljivo drugačiji, nova Micra jasno podsjeća na Renault 5, što nije iznenađujuće jer dijeli platformu i tehnologiju s ovim popularnim modelom.
Nissan će Micru u početku nuditi u dvije izvedbe, obje s prednjim motorom i pogonom. Jači model dolazi s baterijom kapaciteta 52 kWh i elektromotorom snage 150 konjskih snaga te okretnim momentom od 245 Nm, koji pokreće prednje kotače. Skromnija verzija koristi bateriju od 40 kWh i motor od 122 konjske snage (225 Nm).
Nissan navodi da model s većom baterijom može prijeći do 408 kilometara po WLTP ciklusu, dok manja baterija omogućuje doseg od 310 kilometara. Maksimalna snaga punjenja na DC punjaču iznosi 100 kW za snažniji model i 80 kW za slabiji, a oba modela podržavaju AC punjenje do 11 kW. U idealnim uvjetima baterija se može napuniti od 10 do 80 posto za približno pola sata na brzoj punionici. Obje izvedbe opremljene su i toplinskom pumpom koja dodatno povećava energetsku učinkovitost. Jedna zanimljiva opcija koju Nissan nudi jest "Vehicle-to-Load" funkcija, koja omogućuje korištenje električne energije iz automobila za napajanje vanjskih uređaja.
Iako je novi Nissan Micra u osnovi prerađeni Renault 5, proizvođač je uložio znatne napore da se Micra razlikuje. Dok su proporcije i većina vanjskih i unutarnjih dimenzija gotovo identične, vanjski dizajn Micre sadrži niz jedinstvenih detalja. Primjerice, karoserija je obilježena karakterističnom horizontalnom udubljenom linijom nazvanom Gelato Scoop, koja se proteže od prednjeg do stražnjeg dijela vozila.
Posebnu pažnju privlači specifičan prednji dio vozila, gdje velika ovalna dnevna svjetla okružuju mala pravokutna glavna svjetla. Stražnji dio također nosi ovalna svjetla. Svi modeli dolaze s 18-inčnim kotačima, osnovni model ima čelične naplatke, dok su skuplji modeli opremljeni aluminijskim.
Unutrašnjost je gotovo ista kao u Renaultu 5. Auto ima dva 10-inčna zaslona, fizičke tipke i druge identične detalje kao i u Renaultu. Jedino se neki materijali i sitni detalji razlikuju. Infotainment sustav je također prilagođena verzija Renaultovog R-Linka.
sebastienmauroy
Nissan još nije objavio točne dimenzije, ali navodi da je novi model malo kraći od četiri metra, uži od 180 cm, s međuosovinskim razmakom od 254 cm. To znači da je unutarnji prostor jednak kao kod Renaulta 5. Prtljažni prostor ima kapacitet od 326 litara, što je prosjek u klasi, a obaranjem stražnjih sjedala volumen raste na 1106 litara.
sebastienmauroy
Novi Nissan Micra na tržište stiže krajem 2025. godine, a očekuje se da će cijene biti usporedive s onima Renaulta 5, što znači da će osnovni model s 122 konjske snage i manjom baterijom vjerojatno koštati nešto manje od 30.000 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.