Da u Seatu ipak rade na novitetima uvjerili smo se kada je ovih dana, bez previše najava, iznenadno predstavljen redizajnirani Leon
Nakon što smo već bili uvjereni da je marka Seat "gotova" izgleda da su se u VW Koncernu (ponovo) predomislili i da će Seat ipak i dalje živjeti kao proizvođač automobila, a ne samo kao "marka za rješenja mobilnosti". Da u Seatu ipak rade na novitetima uvjerili smo se kada je ovih dana, bez previše najava, iznenadno predstavljen redizajnirani Leon.
Vrijeme za redizajn nije iznenađujuće, uostalom, sve kompaktne serije MQB platforme iz koncerna Volkswagen već su prošle facelift, počevši od VW Golfa, preko Audija A3 i Škode Octavije do Cupra Leona. Unatoč redizajnu Seat Leon izvana ostaje nepromijenjen., vjerojatno kako bi se Cupra i Seat više razlikovali jedan od drugoga. Kao nova opcija koja može malo promijeniti izgled dostupna su samo matrična LED prednja svjetla.
Redizajn se uglavnom zasniva na tehničkoj i i tehnološkoj nadogradnji. Tu su i novi motori, uključujući novi 1.5 TSI motor kao i novu generaciju eHybrid plug-in hibrida, kao i poboljšani Infotainment u kokpitu.
Seat Leon i dalje ostaje važan stup u strategiji marke. Dostupan je sa širokim rasponom pogonskih sklopova, uključujući četiri različite tehnologije: TSI (benzinski), eTSI (blagi hibrid), TDI (dizel) i eHybrid motore (plug-in hibrid). Postoji ukupno sedam različitih opcija pogona, od 115 KS do 204 KS .
Od sada je dostupan samo s četverocilindričnim motorima. Početni motor sada je novi 1.5 TSI (prije: 1.0 TSI) sa 115 KS i 220 Nm. Prema navodima proizvođača, emisija CO2 iznosi 120-132 g/km, dok je potrošnja goriva prema službenom WLTP ciklusu testiranja 5,3-5,8 litara na 100 km.
Revidirani Seat Leon također je dostupan s dvije 48V opcije blagog hibrida (eTSI): 1,5 litara sa 115 KS (85 kW) ili 150 KS (110 kW), isključivo u kombinaciji sa 7-stupanjskim DSG mjenjačem. Konačno, nova generacija eHybrid motora (plug-in hibrid) dostupna je za Seat Leon. On kombinira 1,5-litreni TSI benzinski motor sa 150 KS i elektromotor sa 115 KS za ukupno 204 KS. Kapacitet baterije je 19,7 kWh. Prema Seatu, ova kombinacija omogućuje isključivo električni domet od više od 100 km i punjenje snagom od 50 kW.
U unutrašnjosti, Leon se oslanja na digitalizaciju. Ima digitalne instrumente od 10,25 inča i veći 10,4-inčni serijski inftainmnet zaslon (prije 8,25 inča), a kao opcija dostupan je i veći dodirni zaslon od 12,9 inča. Struktura i rad zaslona osjetljivog na dodir sada bi trebao biti logičniji nego prije. Tu je i opcija bežičnog brzog punjenja do 15 vata.
Seat Leon proizvodit će se u Martorellu u Španjolskoj i krenut će u proizvodnju ovog mjeseca. O cijenama za hrvatsko tržište još nemamo nikavih informacija.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.