Četvrta generacija Ibize diskretno je vizualno izmijenjena, bogatija je za nove sigurnosne elemente, a novi audiosustav povezuje se i s telefonima
Iako su u Seatu trenutno sve snage usmjerene na razvoj prvoga SUV-a, nisu zaboravili osvježiti Ibizu, svoj najprodavaniji model svih vremena. Aktualna, četvrta generacija doživjela je kozmetičke promjene, poput nove maske i odbojnika, svjetlosni sustav dobio je dnevna LED svjetla, a vizualne izmjene uključuju i dvije nove boje karoserije te drukčiji dizajn aluminijskih naplataka.
Osim kozmetičkih izmjena ovjes i upravljački sustav dodatno su podešeni. Razlike su male, no i tako već uzorno podvozje na bazi VW Pola sada pruža još ugodniju i zabavniju vožnju zahvaljujući preciznom upravljaču s progresivnim servo uređajem. Ovjes meko upija neravnine, pa je i udobnost na zadovoljavajućoj razini.
Najviše je promjena u unutrašnjosti, barem što se tiče opreme i sigurnosnih elemenata. Istina, osnovni model koji je bio na testu možda nije najbolji primjer svega što Ibiza pruža, barem kad je u pitanju individualizacija modela, no sasvim je dobro opremljen. Putno računalo, klima-uređaj, daljinsko središnje zaključavanje, prednja svjetla za maglu, sa zakretnom funkcijom, šest zračnih jastuka...samo su dio opreme modela Max. Novost je i središnje postavljeni zaslon radio-uređaja Media System Touch veličine 5 inča, koji se povezuje s pametnim telefonima.
Tehničke karakteristike | |
Seat Ibiza GP 1.0 | |
motor | 3 cilindra, benzinski |
obujam | 999 ccm |
snaga | 55 kW/175 KS pri 6200/min |
moment | 95 Nm pri 3000-4300/min |
mjenjač | ručni, 5 stupnjeva |
maks.brzina | 172 km/h |
0-100 km/h | 14,3 s |
potrošnja | : 5,8/4,2/4,8 l/100 km |
test | 6,4 l/100 km |
emisija CO2 | 108 g/km |
dimenzije | 4061/1693/1445 |
prtljažnik | 292 l |
masa | 1049 kg |
jamstvo | 5 godina |
cijena osnovni model | 86.899 kuna |
cijena testirani model | 90.465 kn |
Audio-sustav uključuje i USB ulaz, Bluetooth, utor za SD karticu i tipke za radio na upravljaču.
Besprijekorna je kvaliteta izrade, no dojam u unutrašnjosti pomalo kvari izgled plastike.
Testni model pokretao je trocilindrični benzinac s obujmom 999 ccm i 75 KS, uparen s petostupanjskim mjenjačem kojeg dosad nije bilo.
Dostatno je to za prosječne performanse, ali i izrazito malu potrošnju. Ibiza je prosječno trošila 6,4 litre, a na otvorenoj cesti moguće je voziti i sa 4,9 litara!
Model sa zvučnim imenom GP Max s metalik bojom stoji 90.465 kuna.
S obzirom na VW-ovu tehniku, bogatu opremu i petogodišnje jamstvo sve u svemu nije loša ponuda.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.