Izgled je nepromijenjen, a obnovljeni kompakt diči se zato brojnim tehnološkim dopunama, boljom zvučnom izolacijom, aktivnom i pasivnom sigurnošću, key less ključem, novim sustavom protiv proklizavanja...
Osim svjetlosnih sklopova sprijeda i straga s LED potpisom ništa se po pitanju izgleda nije promjenilo na novoj gami C4. Nije to ništa loše, jer Citröenov kompakt izgleda moderno i upečatljivo i nakon pete godine. I u interijeru su promjene jedva primjetne, a novost je tek nekoliko prekidača manje na središnjem dijelu ploče. Njihovu je ulogu preuzeo zaslon u boji, veličine sedam inča. Izmjenjena su i prednja sjedala koja pružaju bolji bočni oslonac i veću udobnost.
Najveće su promjene one koje se ne vide, ali se u vožnji osjete. Poboljšana je zvučna izolacija na mjestima blizu izvora najveće buke. Prednje vjetrobransko staklo ima zvučni zaštitni film, u motornom prostoru nalazi se dodatna izolacija, a ugrađene su dvostruke brtve između vrata i karoserije. Sve to vožnju čini tihom i ugodnijom. Novost je i hi-hi sustav Denon s digitalnim pojačalom i basom u prtljažniku kojim je bio opremljen testni C4 uz doplatu od 7500 kn, a uključuje i navigacijski uređaj, automatsku klimu, CD čitač, USB i bluetooth.
U novom C4 sada su dostupne i nove tehnologije, što uz bolje opremljene pakete opreme, što uz nadoplatu. Keyless ključ, sustav za upozorenje na mrtvi kut, prednja svjetla za maglu s funkcijom osvjetljenja u zavojima, sustav za upozorenje pri prelasku preko trake, poboljšani sustav kontrole proklizavanja ITC koji mijenja dosadašnji ASR i omogućuje bolje prijanjanje na skliskim površinama.
Testni C4 pokretao je najsnažniji benzinski motor u ponudi, trocilindrični turbo benzinac obujma 1.2 litre sa 130 KS. Motor je to koji je prije prve ugradnje prešao 25.000 sati testiranja na stolu i prešao 1,6 milijuna testnih kilometara. Moment mu iznosi 230 Nm koje razvija pri niskih 1750 okretaja, a impresivan je i u potrošnji goriva. Čak i u kombinaciji sa šest stupanjskim automatskim mjenjačem prosječna je potrošnja na testu bila 6,9 litara, najveća 8,3, a najniža 6,4 l/100 km.
To je tek malo viša potrošnja od modela s ručnim mjenjačem. Tko voli automatske mjenjače uživati će u radu Citroënovog automatika koji radi solidno brzo u modu D, ili u sekvencionalnom modu promjena stupnjeva prijenosa. Maksimalnih 197 km/h i 11,4 sekundi od 0-100 km/h sasvim su korektne performanse, a kad tome pridodamo uzorne vozne odlike i visoku razinu udobnosti, C4 se bez problema može nositi i s osjetno mlađom konkurencijom na tržištu.
Tehničke karakteristike | |
Naziv vozila | |
motor | 3 cilindra, turbo benzinski |
obujam | 1199 ccm |
snaga | 96 kW/130 KS pri 5500/min |
moment | 230 Nm pri 1750/min |
mjenjač | automatski, 6 stupnjeva |
maks.brzina | 197 km/h |
0-100 km/h | 11,4 s |
potrošnja | 4,4/6,2/5,1 l/100km |
test | 6,9 l/100km |
emisija CO2 | 117 g/km |
dimenzije | 4329/1790/1489 mm |
prtljažnik | 408/1183 litre |
masa | 1250 kg |
jamstvo | 4 godine |
cijena | 153.930 kuna |
Cijena testnog modela nije mala i iznosi 153.950 kn. Verzija s automatskim mjenjačem stoji 12.000 kn više od one s ručnim, a na serijskih 133.455 kuna za najbogatije opremljen model Shine još je imao metalik boju (5000 kuna), sustav za nadzor mrtvog kuta (7000 kn) i naplatke od lake legure Miami veličine 17 cola. Izvana gotovo neprimjetnim promjenama na C4, ali s više dostupne opreme i moderne tehnike Citroën odgovara na nove kompaktne modele, a s modernim motorima lakše će dočekati kraj proizvodnog vijeka i dolazak posve nove generacije.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.