Početna Auto 113 pregleda

Svjetska premijera novog Peugeotovog bestsellera u Ženevi

Peugeot 208
Vidi galeriju 1/4
Svjetska premijera novog Peugeotovog bestsellera u Ženevi Svjetska premijera novog Peugeotovog bestsellera u Ženevi Svjetska premijera novog Peugeotovog bestsellera u Ženevi Svjetska premijera novog Peugeotovog bestsellera u Ženevi

Novi Peugeot 208 glavni je Peugeotov novitet na 85. autosalonu u Ženevi – tu su i novi motori Euro 6 i automatski mjenjač EAT6, prodaja Peugeot automobila ide odlično

S povećanom prodajom u svijetu za 5,4 % te daleko većim porastom na kineskom i europskom tržištu, Peugeot pokazuje svoju odlučnost predstavljajući se na 85. izdanju Ženevskog salona automobila 2015. Na jedinstveno dizajniranoj površini od 2600 kvadratnih metara, ove je godine arhitektura štanda cijela u amblematskom dvobojnom stilu u crnoj i bakrenoj boji, prvi puta predstavljenima na konceptnom vozilu Onyx. Na štandu Peugeot bit će izložena čak tri konceptna vozila, Peugeot 2008 DKR i 23 modela, uključujući i novi Peugeot 208 kojemu će ovo biti svjetska premijera. Svega tri godine nakon lansiranja, najprodavaniji model game Peugeot, prodan u gotovo milijun primjeraka, dobiva novo lice i bit će jedan od najprivlačnijih izložaka štanda Peugeot.

U Ženevi, Peugeot nastavlja svoju strategiju uspona u višu klasu prikazanu kroz tri izložbena kutka:
- Kutak GT Line prikazuje osobnost i dinamičnost kako je vidi Peugeot, uz novu izvedbu zajedničku nekolicini modela: Peugeot 208, 308, 508 i RCZ;
- Kutak Sport, okrenut performansama, sastoji se od modela Peugeot 308 i 308 SW GT, RCZ R i 208 GTi by Peugeot Sport koji serijskim vozilima donose iznimno iskustvo natjecanja te dojmljivi Peugeot 2008 DKR upravo pristigao iz Dakara;
- Kutak Tehnologije na kojem je objedinjeno cjelokupno tehnološko umijeće marke s novim automatskim mjenjačem EAT6 i motorima PureTech, BlueHDi i THP Euro 6 koji s 20 motora Best in class postavljaju Peugeot kao uzor u pogledu učinkovitosti i smanjenju emisija CO2.

Peugeot | Author: Peugeot foto: Peugeot

NOVI PEUGEOT 208: JOŠ BOLJI 208!

Tri godine nakon izlaska na tržište upravo ovdje u Ženevi, novi 208, čija prodaja počinje od lipnja 2015., otkriva nove težnje marke zahvaljujući obnovljenom vanjskom izgledu i unutrašnjosti, te ponajviše zahvaljujući ponudi proširenoj novim motorima Euro 6 i neviđenom opremom. Energičniji dizajn Izvana njegov stil postaje otmjeniji ponajprije zbog:
- proširene maske i kromiranog obruba ugrađenog u odbojnik;
- novih dvobojnih svjetala s crnom i kromiranom maskom i s novim LED svjetlosnim potpisom;
- novih naplataka u boji, sjajnih ili laserski graviranih;
- novih stražnjih LED svjetala s 3D efektom.

U unutrašnjosti je obnovljeno vozačevo mjesto i-Cockpit s kompaktnim upravljačem, instrumentnom pločom u visini očiju i velikim dodirnim zaslonom od 7''. Među većim promjena naročito je uočljivo sljedeće:
- ukrasna letvica na armaturnoj ploči presvučena termomaterijalom, mekana na dodir i grafički ukrašena;
- bijelo pozadinsko osvjetljenje instrumentne ploče i komandi;
- plavi svjetlosni vodiči za izvedbe s panoramskim krovom;
- funkcija MirrorScreen koja omogućuje prikaz zaslona pametnog telefona na dodirnom zaslonu od 7''.

Gama koja nudi veći izbor

Već bogata paleta boja koje nudi novi Peugeot 208 dodatno je obogaćena novom bojom koja pršti energijom, a bit će službena boja lansiranja: Orange Power. Budući da nijedan kupac nije nalik drugome, već od druge razine opreme bit će dostupni paketi za personalizaciju vanjskog izgleda od maske do školjki retrovizora. Nova gama 208 dobit će i novu izvedbu GT Line, koja već postoji na modelima Peugeot 308, 508 i RCZ. U izvedbi s trojim ili peterim vratima, s benzinskim motorima PureTech ili dizelskima BlueHDi, 208 GT Line ima sportski izgled GTi inačice: izvana se primjerice nalazi maska Equalizer, veći naplatci od 17'' i crne školjke retrovizora, dok u unutrašnjosti sportska sjedala i upravljač kao i aluminijske papučice pozivaju na dinamičniju vožnju. Dostojni nasljednik Peugeot 205 GTi čijih je 30 godina postojanja proslavljeno izdanjem 208 GTi 30th, u gami se pojavljuje 208 GTi by Peugeot Sport: s 208 KS pod poklopcem motora, diferencijalom Torsen® s ograničenim proklizavanjem, velikim prednjim kočionim diskovima promjera 330 mm i dvobojnim dizajnom u opciji, on se nameće kao najradikalniji među svim modelima 208!

Nova tehnološki napredna oprema

Za smanjenje opasnosti i ozbiljnosti sudara u gradskim uvjetima, Peugeot 208 ima novi kočioni sustav Active City Brake, koji se uključuje pri brzini manjoj od 30 km/h. Zahvaljujući senzoru iznad vjetrobranskog stakla, taj sigurnosni sustav naročito je koristan u gradu jer se automatski uključuje kočnice sve do potpunog zaustavljanja vozila ako je to potrebno. Još je jedna novost i kamera za vožnju unatrag koja je dostupna kao opcija od druge razine opreme i olakšava vožnju unatrag. Funkcija MirrorScreen, prvi put predstavljena na modelu 108, sada dolazi i na 208. Omogućuje prikaz zaslona pametnog telefona na dodirnom zaslonu vozila od 7'' što pruža veću vizualnu udobnost jer vozač može pristupiti svojim telefonskim aplikacijama, glazbi, navigaciji itd.

Peugeot | Author: Peugeot foto: Peugeot

Novi motori Euro 6 i automatski mjenjač EAT6

Novu gamu 208 obilježava, naravno, dizajn i nova oprema, ali i četiri nova motora koje je razvila grupa PSA Peugeot Citroen, kao i novi automatski mjenjač EAT6. Kada je riječ o dizelskim motorima BlueHDi, važno je sljedeće:
- uvode se tri nova motora: 1.6L BlueHDi 75, 100 i 120;
- sve izvedbe postižu emisije CO2 niže od 95 g/km;
- motori 1.6L BlueHDi 75 i 100  postižu potrošnju od 3 l/100km i emisiju CO2 od 79g/km pa Peugeot 208 u pogledu emisije CO2 zauzima vodeće mjesto u svijetu

među vozilima s motorima s unutarnjim izgaranjem.
Gama benzinskih motora PureTech obuhvaća tri motora: 
- dva postojeća 1.0L PureTech 68 i 1.2L PureTech 82;
- jedan novi 1.2L PureTech 110 S&S s iznimno niskom emisijom CO2 od 103 g/km.

Velika novost u 2015. godini je novi automatski mjenjač EAT6, koji pridonosi većoj učinkovitosti game motora:
- Elastičnija i brža tehnologija Quickshift;
- Svega 1 g/km CO2 više u usporedbi s ručnim mjenjačem;
- 104 g/km CO2 za izvedbu 1.2L PureTech 110 S&S EAT6, što je smanjenje od 30 %
u usporedbi s izvedbom 1.6L VTi 120 s automatskim mjenjačem.

MOTORI: TEHNOLOŠKA IZVRSNOST U SLUŽBI PERFORMANSI I UČINKOVITOSTI

Razvoj motora Euro 6, započet 2014., nastavlja se i u 2015. godini u benzinskoj i dizelskoj izvedbi s 20 motora Best in class u pripadajućim kategorijama snage. Među činjenicama koje valja istaknuti, dobro je zapamtiti:
- Peugeot odsada postiže emisiju CO2 nižu 110 g/km;
- Zahvaljujući rezultatima koje je Peugeot postigao 2014., grupa PSA Peugeot Citroen preuzima vodeće mjesto u Europi s prosjekom emisije CO2 od 110,3 g/km (CAFE);

Među vodećima prema mjerenju CAFE, upravo je PEUGEOT uspio najviše smanjiti emisiju i to za 4,6 % između 2013. i 2014. te za 27 % tijekom posljednjih 10 godina.

Gama benzinskih motora PureTech

Peugeot je prodao 53 % benzinskih i 47 % dizelskih motora u 2014., poglavito zahvaljujući dolasku novih motora PureTech koji su pridonijeli promjeni prodajnog omjera na svjetskoj razini. Gama PureTech, koja se natječe u izboru za Motor godine, ima cjelovitu i učinkovitu ponudu:
- svi motori odgovaraju zahtjevima norme Euro6 s emisijom CO2 od 95g/km;
- 5 izvedbi ima titulu Best in class u gami 208, 2008, 308 i 3008.

Gama benzinskih motora THP

Izabran kao Motor godine već osmu godinu zaredom, motor 1.6L THP 200 pridružio se 2014. pobjedničkom nizu s inačicom 1.6L THP 270 koja razvija gotovo 170 KS/L. Gama THP dokazuje cjelokupno tehnološko znanje i stručnost marke Peugeot koja neprestano poboljšava svoje performanse, smanjujući pri tom emisiju i potrošnju motora:
- svi motori odgovaraju zahtjevima norme Euro6 s emisijom CO2 od 125g/km;
- 3 izvedbe imaju titulu Best in class s modelima Peugeot 208 GTi (208 KS), 308GT (205 KS) i RCZ R (270 KS).

Gama dizelskih motora BlueHDi

BlueHDi je obitelj motora s unutarnjim izgaranjem, koja danas nudi najučinkovitiju tehnologiju smanjenja onečišćenja tržištu zahvaljujući ekskluzivnom spajanju sustava SCR s filtrom FAP s aditivom:
- svi motori odgovaraju zahtjevima norme Euro6 s emisijom CO2 od 79 g/km (svjetski rekord);
- 12 izvedbi ima titulu Best in class u gamama modela 208, 308, 3008, 2008, 508 i Partner.

PEUGEOT 108: JOŠ ISKRIČAVIJI
Mali gradski automobil otmjena i šik dizajna, Lansiran u ljeto 2014., ostvaruje gotovo 40 % prodaje na trećoj i četvrtoj razini opreme (Allure i Féline) dok cabriolet izvedba TOP! čini jedan od pet prodanih primjeraka 108. Da bi dodatno ojačali taj uspjeh, svi motori odgovaraju zahtjevima norme Euro 6, a gama 108 mijenja se s dolaskom specijalne serije Roland Garros. Dvobojna izvedba odsad je dostupna s trojim i peterim vratima, a nudi šest kombinacija boja. Funkcija MirrorScreen ima novi softver verzije 1.1 koji daje pristup većem broju telefona te aplikaciju za navigaciju koja funkcionira izvan mreže , odnosno čak i kad nije povezana s internetom. Od svibnja u katalogu će biti dostupna opcija koja objedinjuje tehnološka rješenja kao što je sustav upozorenja na nenamjerno prelaženje crte i sustav automatskog kočenja u gradu.

POVEZIVOST: PONUDA SE PROŠIRUJE

Peugeot Connect paketi Monitoring, Mapping ili Tracking počet će se prodavati prije ljeta 2015. Među ponuđenim uslugama, pomoću paketa Monitoring, moći će se pristupiti virtualnoj servisnoj knjižici, utvrditi zemljopisnu lokaciju vozila u slučaju krađe pomoću paketa Tracking ili pak nadzirati uporabu vozila prema prijeđenim kilometrima posuđujete li vozilo, primjerice svojoj djeci, pomoću paketa Mapping. Još je jedna novost funkcija MirrorScreen od sada dostupna i na modelima Peugeot 108 i 208. Omogućuje prikaz zaslona pametnog telefona na dodirnom zaslonu vozila od 7'' što pruža veću vizualnu udobnost jer vozač može pristupiti svojim telefonskim aplikacijama, glazbi, navigaciji itd. Također dostupne kao opcija preko veze 3G i povezane s dodirnim zaslonom u modelima Peugeot 208, 2008, 308 i 508, Peugeot Connect Apps nude paletu od 18 internetskih usluga koje će olakšati svakodnevni život vozača ili putnika pokazujući im parkirno mjesto, najbližu benzinsku postaju, najbolje restorane itd.

Peugeot | Author: Peugeot foto: Peugeot

KAD PEUGEOT POTIČE NA SNOVE

Kroz gamu posve obnovljenih osam modela, Peugeot na Ženevi predstavlja najmlađu gamu u svojoj povijesti s prosječnom starošću tri godine. Rastući brže od tržišta, Peugeot obilježava svoj povratak na međunarodnu scenu s ambicijom koja će vas potaknuti na snove. Tako će 700 000 očekivanih posjetitelja na Salonu moći zakoračiti u budućnost marke uz tri izložena konceptna vozila, pogledati kako izgleda alternativna gradska vožnja sa skuterima na 2 ili 3 kotača, otkriti ponudu internetskih usluga Peugeot ili se jednostavno opustiti uživajući uz Peugeot Music.

Tri koncepta, jedna vizija marke

S konceptom Onyx Peugeot je uveo ekskluzivni koncept oštrih linija, smjelo suprotstavljajući crnu i bakrenu boju i njime nadahnuo vrlo radikalnu izvedbu modela 208 GTi by Peugeot Sport koja će prvi puta ući u serijsku proizvodnju. U Ženevi Onyx ide korak dalje jer je ovaj put na cijelom štandu Peugeot razrađeno načelo oštrih linija s pregradom od pravog bakra. Pored njega, atletski Peugeot Exalt utjelovljuje sublimiranu viziju limuzine, s pogonom HYbrid4 plug-in, benzinskim motorom koji razvija 340 KS i odabirom inovativnih materijala poput karoserije od sirovog čelika. Peugeot Quartz izražava viziju SUV modela visoke klase kako je vidi Peugeot: njegov moćni, sportski, robusni stil ima veliku vizualnu snagu koja je posve u skladu sa snagom benzinskog motora od 500 KS i pogonom full-hybrid plug-in.

Automobilizam kao tehnološki laboratorij

U svijetu SUV-a i crossovera, Peugeot 2008 DKR svojim dojmljivim dimenzijama predstavlja krajnji izraz automobilizma. Upravo se vratio iz Južne Amerike i nosi ožiljke od prijeđenih 10 000 km na najopasnijem i najzahtjevnijem automobilskom natjecanju, Dakaru. On je simbol ponovnog osvajanja marke pod znakom lava, odlučne da će se boriti na sljedećem natjecanju 2016.

S dva ili tri kotača, jedinstvena gama u svijetu

Kao pionir u industriji motocikala od 1898. godine, Peugeot u Ženevi izlaže tri skutera također usmjerena prema visokoj klasi: Speedfight 4, novi sportski i otmjeni skuter 50. Django 50, 125 & 150 kao da dolazi iz prošlosti zahvaljujući stilu iz 50-ih godina prošlog stoljeća i jedinstvenom konfiguratoru za personalizaciju. Naposljetku, Peugeot Metropolis 400 potvrđuje se kao tehnološki najdorađeniji skuter na tri kotača na tržištu, a ujedno je i prvi skuter koji uz specijalnu seriju D-Air by Dainese nudi prsluk s ugrađenim zračnim jastucima bez šavova, najbrži i najučinkovitiji na tržištu.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.